۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

هیات اجرایی فردا نشستی ندارد؛

بررسی زمان انتخابات کمیته ملی المپیک در نشست یکشنبه آینده

بررسی زمان انتخابات کمیته ملی المپیک در نشست یکشنبه آینده

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که نشست اعضای هیات اجرای این کمیته برای بررسی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی و تعویق احتمالی آن یکشنبه آینده برگزار خواهد شد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود این نشست روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سه شنبه در محل این کمیته تشکیل جلسه داد. طی این نشست که در غیاب علی کفاشیان و رباب شهریان برگزار شد، نامه سازمان بازرسی کل کشور که در آن با اشاره به ابهامات و شبهات مطرح شده توسط محمود خسروی وفا خواستار تعویق انتخابات شده بود، مورد بررسی قرار گرفت اما در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی و تغییر آن که قرار بود یکی از محورهای اصلی باشد، هیچ تصمیمی گرفته نشد. 

در پایان نشست صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام شده که در نشست آتی در مورد زمان انتخابات تصمیم گیری خواهد شد.

بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک در همین زمینه به خبرنگار مهر گفت: نشست آتی هیات اجرایی که در آن موضوع زما انتخابات هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت، یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

افشارزاده در حالی یکشنبه آینده را به عنوان زمان برگزاری نشست سرنوشت‌ساز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کرد که وی در پایان نشست امروز اعلام کرده بود نشست آتی را همین هفته برگزار می‌کنیم. حتی ناطق نوری، عضو هیات اجرایی گفت که این نشست روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2178390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha