۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۹:۰۳

افشارزاده عنوان کرد:

نامه سازمان بازرسی جنبه دخالت ندارد/ برخی اعضای مجمع تغییر می‌کنند

نامه سازمان بازرسی جنبه دخالت ندارد/ برخی اعضای مجمع تغییر می‌کنند

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه نامه سازمان بازرسی کل کشور به این کمیته به هیچوجه به عنوان دخالت نبود گفت: مسئولان این سازمان در نامه ارسالی به برخی ابهامات اشاره کرده بودند، البته از نظر ما ابهام خاصی وجود نداشت اما به هر حال پاسخ این نامه را آماده کرده ایم تا در اسرع وقت ارسال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده پس از پایان نشست امروز سه شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در مورد جریان نشست توضیح داد و اظهار داشت: نامه سازمان بازرسی کل کشور که طی آن به برخی ابهامات در رابطه با حضور افراد در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اشاره شده بود، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. پاسخ مربوطه را آماده کرده ایم که در اسرع وقت به نهاد مربوطه ارسال خواهد شد.

وی با تاکید بر فشردگی نشست امروز یادآور شد: در نشست فوق العاده دیگری که روز چهارشنبه برگزار خواهیم کرد در مورد سایر موارد مانند تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم گیری لازم را انجام خواهیم داد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره دوباره به موارد ذکر شده در نامه ارسالی از سوی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: علی قلم سیاه سه ماه پیش استعفای خود را از کنفدراسیون قایقرانی آسیا اعلام کرده بود و این نامه در اختیار ما نیز قرار دارد. وی به دلیل بیماری چشم و اینکه نمی‌تواند خیلی از سفرها را انجام دهد از سمتش استعفا کرده است بنابراین ناخودآگاه حضور در مجمع انتخاباتی نیز منتفی بوده و باید جایگزین دیگری برایش معرفی شود.

"با این اوصاف علی مرادی به عنوان عضو مجمع انتخاباتی معرفی می شود"؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: به هرحال از میان دبیران کل آسیا فعلاً دبیر کل وزنه برداری آسیا را داریم.

افشارزاده با یادآوری اینکه جمشیدی هم روز گذشته استعفای خود را از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اعلام کرد به حضور هادی ساعی در نشست امروز اشاره کرد و اظهار داشت: مکانیزم کمیسیون ورزشکاران تشکیل شده و هادی ساعی هم به عنوان رئیس انتخاب شده است. او به عنوان نماینده ورزشکاران در نشست امروز هم حضور داشت و به زودی انتخابات کمیسیون را برگزار می کنیم و ابهامات را هم برطرف خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نامه سازمان بازرسی کل کشور به این کمیته هرگز و به هیچ عنوان جنبه دخالت نداشت، این سازمان طی این نامه نظرات خود را در رابطه با برخی ابهامات اعلام کرده بود که البته از نظر ما ابهامات خاصی هم وجود نداشت.

افشارزاده در مورد چوگان که یک رشته ایرانی است اما یونسکو این رشته را به نام آذربایجان ثبت کرده، گفت: آقای صدیقی در کمیته بین المللی المپیک یک سمت مهم دارد به همین دلیل آقای ایلخانی رئیس فدراسیون چوگان را به وی ارتباط داده ایم تا در این مورد رایزنی های لازم را انجام داده و بتواند از حقوق چوگان در ایران دفاع کند. در این مورد رئیس فدراسیون چوگان به غیر از سه روز پیش که به کمیته آمد هیچ تماس دیگری با ما نداشت.

کد خبر 2177905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha