۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

پایان هفتمین روز مهلت ثبت‌نام کاندیداها/ هنوز کسی ثبت‌نام نکرده است

پایان هفتمین روز مهلت ثبت‌نام کاندیداها/ هنوز کسی ثبت‌نام نکرده است

هفتمین روز از مهلت پانزده روزه‎ای که برای ثبت‎نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در نظر گرفته شده در حالی به پایان رسید که هنوز هیچ یک از متقاضیان حضور در این انتخابات آمادگی رسمی خود را اعلام نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه هفتمین روز از مهلتی بود که از سوی کمیته ملی المپیک و برای ثبت‌نام از کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی این کمیته در نظر گرفته شد. این روز از مهلت ثبت‌نام‌ها طبق روال دیگر روزها از ساعت 8 آغاز شد و در حالی ساعت 14:30 به پایان رسید که هیچ فردی برای انجام ثبت‌نام و حتی دریافت فرم لازم اقدام نکرد. این در حالی است که طی روزهای گذشته نیز هیچ ثبت‌نامی در کمیته ملی المپیک انجام نشده بود.

مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک از 25 آبان ماه آغاز شد و تا 9 آذرماه (9 روز کاری) ادامه خواهد داشت. طی هفته گذشته برخی افراد برای دریافت فرم ثبت‌نام حضور در مجمع انتخاباتی خود یا نمایندگان‌شان به محل کمیته مراجعه کردند اما هیچ یک از آنها هنوز فرم تکمیل شده را به کمیته ملی المپیک ارائه نکرده‌اند.

مصطفی هاشمی‌طبا (رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و عضو جدید هیات مدیره ژیمناستیک)، شاهرخ شهنازی (عضو هیات اجرایی)، مهدی هاشمی (عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون تیراندازی) همراه با علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، فضل الله باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیربازی)، مجید شایسته (رئیس فدراسیون تنیس)، محمد زارع پور (رئیس فدراسیون تنیس روی میز)، علیپور (رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی) و محمد جعفر کامبوزیا (رئیس فدراسیون شطرنج) نفراتی هستند که طی روزهای گذشته فرم ثبت‎نام رادریافت کردند.

طبق برنامه اولیه 25 آذرماه انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می شود اما قرار است در نشست هیات اجرایی که روز یکشنبه برگزار می‌شود زمان جدید این انتخابات مشخص شود. گفته می‌شود به احتمال زیاد مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 25 دی ماه برگزار شود.

 

کد خبر 2180906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha