۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۹

جام قهرمانان قاره‌ها - ژاپن؛

ژاپن جدیدترین تکنولوژی را در تصویربرداری مسابقات والیبال ارایه کرد

ژاپن جدیدترین تکنولوژی را در تصویربرداری مسابقات والیبال ارایه کرد

ژاپنی‌ها که همواره در ارایه تکنولوژی جدید پیشرو هستند این بار در مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره‌ها با ارایه یک فناوری جدید همه بیننده‌های تلویزیونی را انگشت به دهان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره‌ها در حالی صبح امروز در کیوتو ژاپن آغاز شد که برگزار کنندگان این رقابتها جدیدترین فناوری را برای تصویربرداری این مسابقات به کار گرفتند تا بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان از دیدن تصاویر جادویی لذت ببرند.

شبکه تلویزیونی NTV که پخش انحصاری این مسابقات را بر عهده دارد از مدتها قبل بر سر به کار گیری یک تکنولوژی جدید با FIVB به توافق رسیده بود آن را برای نخستین بار در دیدار ایتالیا برابر روسیه به کار گرفت. بر این اساس چهار کمک داوری که در کنار زمین حضور دارند دوربین‌های پیشرفته‌ای را روی سر خود نصب کرده‌اند که تصاویر را از زوایایی استثنایی به ببینندگان ارایه خواهد کرد تا جایی که آنها خود را در داخل زمین حس کنند.

تصاویر این دوربین‌ها البته برای داوران بررسی اینکه توپ در داخل زمین فرود آمده یا خارج از آن به کار گرفته خواهد شد ولی کارگردان تلویزیونی این اجازه را دارد در هر لحظه از بازی با این دوربین‌ها تماشاگران را به وجد آورد.

 

کد خبر 2177944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha