۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

چهارشنبه با حضور وزیر ارشاد؛

برگزیدگان جشنواره‌های «کتاب و رسانه برتر» و «کتاب و رسانه ملی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان جشنواره‌های «کتاب و رسانه برتر» و «کتاب و رسانه ملی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان هفتمین جشنواره کتاب و رسانه ملی و دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر چهارشنبه 29 آبان ماه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان هفتمین جشنواره کتاب و رسانه ملی و دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر در پنجمین روز از هفته کتاب معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

در این مراسم علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اللهیاری دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

دوازدهمين جشنواره كتاب و رسانه برتر امسال هم‌زمان با بيست‌ و‌ يكمين دوره هفته كتاب در 6 بخش يادداشت، گزارش، گفتگو، خبر، معرفی كتاب و عكس برگزار شده است و آثار خبرنگاران حوزه كتاب از ابتدای شهريور سال 1391 تا پايان شهريور امسال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشريات كشور مورد بررسی داوران قرار گرفت.

آئین اختتامیه این جشنواره چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 18 در پژوهشکده فرهنگ و هنر معماری به نشانی خیابان انقلاب بین خیابان ولی عصر (عج) و خیابان فلسطین جنوبی ابتدای خیابان برادران مظفر جنوبی آغاز خواهد شد.

کد خبر 2178161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha