۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

سرمربی تیم والیبال برزیل:

ایران جزو بهترین‌هاست/ برد خوبی کسب کردیم

ایران جزو بهترین‌هاست/ برد خوبی کسب کردیم

"برناردو رزنده" ضمن تمجید عملکرد ایران گفت این تیم در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده و اکنون در میان بهترین‌ها جای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایران امروز سه شنبه در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام قهرمانان قاره‌‎ها با نتیجه 3 بر یک (16 بر 25، 17 بر 25، 27 بر 25 و 23 بر 25) مقابل تیم پرقدرت برزیل تن به شکست داد.

"برناردو رزنده" در نشست خبری پایان این بازی که در کیوتوی  ژاپن برگزار شد، اظهار داشت: اگر نگویم ایران در سال‌های اخیر بیشترین توسعه را در والیبال داشته اما باید بگویم که یکی از تیم‌هایی است که بیشترین پیشرفت را داشته است. همانطور که سرمربی این تیم خولیو ولاسکو گفته، آنها دیگر شگفتی نیستند. این تیم در جام جهانی و لیگ جهانی بازی کرده است و آنها اکنون از این شانس برخوردارند که هرجا می‌روند بازی‌های خود را ببرند.

سرمربی تیم والیبال برزیل افزود: ایرانی‌ها خوب تمرین کرده اند و در میان تیم های آسیایی خوب بازی می‌کنند. از آنجایی که ما امسال خیلی کم بازی کرده‌ایم تیممان ریتم لازم را ندارد. ما به آنها فشار آوردیم و در آغاز اعتماد به نفس بالایی داشتیم. این یک آزمون خوب در یک تورنمنت خوب بود. این نتیجه برای ما برد خوبی محسوب می‌شود. بردی که در اولین قدم به ثبت رسیده است.

کد خبر 2178311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha