۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۱

خولیو ولاسکو:

بازیکنان ایران از بازی با برزیل درس‌های زیادی یاد گرفتند

بازیکنان ایران از بازی با برزیل درس‌های زیادی یاد گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران شکست مقابل برزیل در رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها را برای تیم تحت رهبری‌اش فرصت مناسبی برای کسب تجربه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایران امروز سه شنبه در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام قهرمانان قاره‌‎ها با نتیجه 3 بر یک (16 بر 25، 17 بر 25، 27 بر 25 و 23 بر 25) مقابل تیم پرقدرت برزیل تن به شکست داد.

"خولیو ولاسکو" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: ابتدا باید به برزیل به خاطر بازی خوب این تیم تبریک بگویم. من بارها بازی تیم برزیل را به بازیکنانم نشان داده‌ام تا به آنها بگویم که چقدر این تیم خوب بازی می‌کند. اینکه شما در آغاز بازی با این تیم بتوانید عملکرد خوبی از خود نشان دهید کار ساده ای نیست. من به بازیکنانم گفتم که ما نمی‌توانیم هیچ تیمی را در این رقابتها شگفت‌زده کنیم.

سرمربی تیم والیبال ایران افزود: برزیلی ها خیلی خوب بازی کردند و به لحاظ تاکتیک دفاعی و تهاجمی عملکرد خیلی خوبی داشتند. آنها برای بازیکنان ما در بخش حمله مشکل درست کردند تا آنجا که بازیکنانم ترجیح می‌دادند قید حمله را بزنند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما از این حیث خیلی لطمه خوردند و این فقط به مسائل تکنیکی بازنمی‌گشت بلکه مشکلات ذهنی پیدا کرده بودند.

ولاسکو ادامه داد: ما در ادامه پیشرفت داشتیم و اعتماد به نفسمان بیشتر شد. پس از آن تغییرات بیشتری در حمله تیم ایجاد کردیم. فکر می‌کنم بازیکنانم از این مسابقه چیزهای زیادی برای آینده یاد گرفتند.

کد خبر 2178338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha