۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

پیری خبر داد:

17 کریکت باز از سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی راه یافتند

17 کریکت باز از سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی راه یافتند

زاهدان- خبرگزاری مهر: رییس هیئت انجمن های ورزشی سیستان و بلوچستان از دعوت تعداد 17 کریکت باز استان به اردوی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

محمد پیری در گفتگو با مهر اظهار داشت: تعداد 17 کریکت باز به نمایندگی از این استان به نام‌های مسعود جایزه، حبیب‌الله یاری‌نژاد، مهدی امیری برنا، سعید ملازهی، جواد ترخان، افشین تیره دست، علی جدگال، ناصر ارباب، زبیر آفرین، فرامرز شه بخش، علی رهدار، حسین لاشاری، فرشید رئیسی، مجتبی رادوزهی، امید درزاده، وهاب خرسند و احمد شادزهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

پیری با بیان اینکه اردوی تیم ملی از پنجم آذرماه سال جاری با حضور 20 بازیکن در تهران تمرینات خود را آغاز خواهد کرد افزود: از این تعداد بازیکن تعداد 14 نفر به منظور شرکت در دومین رقابت‌های کریکت جوانان به کشور تایلند اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: دومین رقابت‌های کریکت جوانان با حضور 7 تیم آسیایی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود که در این راستا تیم ملی جوانان ایران در گروه یک این دوره از رقابت ها به مصاف چین و سنگاپور خواهد رفت.

پیری یادآور شد : تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران در دوره قبل این رقابت‌ها در سال 2011 در مالزی توانست مقام پنجم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه استعداد های بسیار خوبی در این رشته ورزشی در استان وجود دارد افزود: تیم کریکت استان پیش از این نیز در رقابت‌های قهرمانی کریکت کشورکه در زاهدان برگزار شد مقام های نخست تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

کد خبر 2178356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha