۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

خجسته به مهر خبر داد:

تصادف در جاده كلات چهار كشته برجای گذاشت/ دختر بچه 12 ساله تنها بازمانده حادثه

تصادف در جاده كلات چهار كشته برجای گذاشت/ دختر بچه 12 ساله تنها بازمانده حادثه

مشهد - خبرگزاري مهر : سرپرست ایستگاه 21 و 29 سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع تصادف پژ‍و با كاميون در جاده كلاتو سقوط از پل خبر داد كه با امداد رساني سه ايستگاه آتش نشاني دختر بچه 12 ساله در اين حادثه نجات يافت.

ایوب خجسته در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: مرگ چهار نفر توسط اورژانس تائید شده و دختر بچه 12 ساله تنها بازمانده اين حادثه دلخراش است.

وي افزود: برخورد کامیون با خودروی سواری در کمربندی سبز چهار سرنشین پژو در دم جان باختند.

خجسته گفت: در جریان این حادثه 5 سرنشین  خودرو پژو 405 در میان اتاقک درهم پیچیده این خودرو گرفتار شده بودند که در اثر شدت وقوع حادثه قرباني شدند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از یک عملیات نفس گیر حادثه دیدگان را از داخل خودرو خارج که متاسفانه مرگ 4 تن آنان توسط عوامل اورژانس تائید شده و دختر بچه 12 ساله نیز که به شدت مصدوم شده بود جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وي توضيح داد: هفت و نيم صبح در پي گزارش شاهدان عيني در جاده "کلات" بعد از عوارضی "امرغان" با آتش نشاني مشهد امداد رساني به حادثه ديدگان توسط ايستگاه‌هاي 8 ، 29 و 6 آغاز شد.

خجسته در خصوص چگونگي حادثه توضيح داد: کامیون پس از برخورد با خودرو سواری 405، خودرو را به سمت پل می‌کشاند که با وقوع این حادثه هر دو خودرو در معرض سقوط از روی پل قرار گرفتند.

به گفته سرپرست ایستگاه 21 و29 آتش نشانی مشهد  بررسی‌های اولیه حاکی از آن است مه آلود بودن اتوبان و عدم دید هر دو راننده از عوامل وقوع این حادثه بوده است.

وی نیز در خصوص عملیات آتش نشانان دراین حادثه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله در كمترین زمان ممكن اقدام به ایمن‌سازی محل كرده و پس از قطع برق هر دو خودرو و جلوگیری از نشت سوخت آنها، به وسیله دو جرثقیل به طور همزمان هر دو خودرو را به محل امن جاده هدایت کردند.

وي ادامه داد: سپس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول به آزاد سازی محبوسین حادثه از میان آهن پاره های خودرو سواری شدند.

خجسته تصریح کرد: آتش نشانان جسم بی جان 4 سرنشین خودرو 405 را پس از خارج کردن از خودرو تحویل نیروی انتظامی دادند.

علت اصلي حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 2178372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha