۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

میرزاده در جمع خبرنگاران:

دانشگاه آزاد فعالیت‌های موثری در زمینه قرآن‌پژوهی انجام داده‌است

دانشگاه آزاد فعالیت‌های موثری در زمینه قرآن‌پژوهی انجام داده‌است

مشهد - خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: این امر ضرورتی انکار ناپذیر است و باید هر چه زودتر اقدامات بنیادینی در این خصوص انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی قرآن کریم "انسان و جامعه" که با حضور استادان و اندیشمندان 10 کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سند اسلامی شدن دانشگاه ها به تمامی واحدها ابلاغ شده است و این دانشگاه برای تحقق این امر اهتمام ویژه ای دارد و با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با شاره به برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی قرآن کریم در مشهد ادامه داد: این کنکره تحقیقات و پژوهش‌های قابل توجهی را با نگرش‌های جدید مطرح کرد و مقالات بسیاری از دانشمندان و دانش پژوهان سراسر جهان به دبیرخانه این کنکره ارسال شد.

میرزاده با تاکید بر اینکه قرآن پژوهی و توجه به این مقوله باید با جدیت در جامعه ترویج شود افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سی سال گذشته به این مقوله به خوبی توجه کرده است و همواره یکی از دغدغه های این دانشگاه توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد: پژوهشگده قرآن و عترت، پژوهش‌های موفقی را در این زمینه انجام داده و می‌توان به فعالیت‌های موثر این پژوهشکده در آینده نیز امیدوار بود.

وی تاکید کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در مسیر قرآن پژوهی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند در جشنواره‌ای که به‌زودی تدارک دیده خودهد شد مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کد خبر 2178872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha