۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

بوالحسنی:

سنگ چینی ازنا از بهترین سنگ های کشور/ آموزشگاه تولید و فرآوری سنگ راه اندازی شود

سنگ چینی ازنا از بهترین سنگ های کشور/ آموزشگاه تولید و فرآوری سنگ راه اندازی شود

ازنا - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه سنگ چینی شهرستان ازنا یکی از بهترین سنگ های کشور است، خواستار راه اندازی آموزشگاه تولید و فرآوری سنگ در شهرستان ازنا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بوالحسنی ظهر پنج شنبه در مراسم بازدید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از شهرستان ازنا با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه است اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال - جنوب، شرق به غرب و راه آهن سراسری و بهره مندی از معادن سنگ، تالک و سیلیسیم از مهمترین ظرفیت های شهرستان ازنا است.

وی با بیان اینکه سنگ چینی شهرستان ازنا یکی از بهترین سنگ های کشور است افزود: متاسفانه تا مدتی قبل نیز فرآوری و استحصال سنگ با روش انفجاری انجام می گرفت که بازدهی بسیار کمی داشت.

بوالحسنی تصریح کرد: با توجه به وجود این ظرفیت در شهرستان ازنا راه اندازی آموزشگاه تولید و فرآوری سنگ در این شهرستان ضروری به نظر می رسد.

عباس شکیبا رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ازنا نیز در این بازدید با تاکید بر اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای خواستار رفع مشکلات نیروهای آموزشی این مرکز شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ازنا عدم تکمیل برخی کارگاه ها را از جمله این مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: با وجود متقاضیان زیاد ظرفیت برخی کارگاه های این مرکز کم است.

شکیبا با اشاره به وجود نیروهای متخصص در شهرستان ازنا اظهار داشت: متاسفانه اکثر این افراد به دلیل کمبود امکانات فنی و حرفه ای از این شهرستان مهاجرت می کنند.

در ادامه این مراسم کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کارگاه های مختلف مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ازنا بازدید کرد و در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت و برای رفع آنان به خصوص راه اندازی آموزشگاه تولیدو فرآوری سنگ قول پیگیری داد.

کد خبر 2179764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha