۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۲۳:۵۹

فوتبال ساحلی بین قاره‌ای- امارات؛

روسیه در ضربات پنالتی برزیل را شکست داد/ میزبان باخت و حریف ایران شد

روسیه در ضربات پنالتی برزیل را شکست داد/ میزبان باخت و حریف ایران شد

تیم فوتبال روسیه با پیروزی برابر برزیل در ضربات پنالتی به عنوان تیم دوم گروه B جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای- امارات را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای 2013 - امارات پنجشنبه شب با برگزاری سه مسابقه به پایان رسید که در دومین دیدار از گروه B، تیم‌های فوتبال ساحلی روسیه در پایان سه وقت قانونی و 3 دقیقه اضافه به تساوی 6 بر 6 رضایت دادند اما در ضربات پنالتی، تیم روسیه موفق‌تر ظاهر شد و با نتیجه 3 بر یک برزیل را مغلوب کرد تا در مجموع با پیروزی 9 بر 7 در این دیدار به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در پایان دیدارهای گروه B، تیم فوتبال ساحلی ایران با 6 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد و روسیه هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به جمع 4 تیم برتر جام راه یافت. برزیل با 3 امتیاز و ایتالیا بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم این گروه را به خود اختصاص دادند.

در گروه A هم ابتدا دو تیم بدون امتیاز جام برابر هم صف آرایی کردند که تیم فوتبال ساحلی مکزیک با نتیجه 5 بر 2 از سد مراکش گذشت تا در رده سوم این گروه قرار بگیرد.

در مهمترین بازی این گروه هم که حکم صدرنشینی را داشت، تیم فوتبال ساحلی سوئیس با نتیجه 5 بر 3 از سد امارات گذشت و با 8 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. تیم امارات هم با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات را بدست آورد.

مرحله دوم از رقابتهای جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امروز با برگزاری دیدارهای زیر در شهر دبی امارات پیگیری می‌شود:
برای تعیین مقام پنجم تا هشتم: 
*برزیل - مراکش، ساعت 16:15 
*مکزیک - ایتالیا، ساعت  17:30

مرحله نیمه نهایی:
* ایران - امارات، ساعت 18:45
* سوئیس - روسیه، ساعت 20:00

کد خبر 2179871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha