۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

فرزند امام موسی صدر به عوامل سریال چمران چه گفت

فرزند امام موسی صدر به عوامل سریال چمران چه گفت

تعدادی از عوامل سریال شهید چمران به همراه معاون سیما برای تکمیل تحقیقات نهایی و گفتگو با همسر شهید چمران و همرزمانش و فرزند امام موسی صدر به لبنان سفر کرده و لوکیشن‌هایی را نیز برای سریال انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال "شهید چمران" جزو سریال‌های الف ویژه و محصولی از سیمافیلم است که جلیل سامان از مدتی پیش کار تحقیق و نگارش فیلمنامه آن را شروع کرده است. این سریال هم اکنون مرحله پیش‌تولید خود را می گذراند و جلیل سامان در حال انجام تحقیقات نهایی و نگارش اولیه متن است.

مدتی پیش بعد از ایام عاشورا بعضی از عوامل این سریال همچون جلیل سامان کارگردان و مسعود ردایی مجری طرح و تهیه کننده به همراه علی دارابی معاون سیما برای تکمیل تحقیقات نهایی به لبنان سفر کردند. این گروه گفتگوهایی با همسر شهید چمران و همرزمانش و همچنین فرزند امام موسی صدر داشته اند. در این سفر از مکان های مختلفی بازدید شد و بعضی از این لوکیشن ها برای تصویربرداری انتخاب شدند.

به گفته مسعود ردایی مجری طرح و تهیه کننده سریال شهید چمران، در لبنان از بعضی شبکه های تلویزیونی و موسسات تحقیقاتی مثل امام موسی صدر هم بازدید شد و آرشیوی از گفتگو و فعالیت‌های شهید مصطفی چمران در اختیار عوامل سریال قرار گرفته است.

صدر الدین صدر فرزند امام موسی صدر در این دیدارها به گروه سازنده گفته است: خصوصیاتی در شهید چمران بود که باعث می شد هرکسی که با او ارتباط برقرار می‌کرد خود را به شهید چمران نزدیک و صمیمی احساس کند. شهید چمران این خصوصیات را از کسی یاد نگرفته بود و به نوعی از ویژگی های ذاتی او محسوب می شد. امیدوارم شما به این نکات توجه کنید و اینکه کار روی زندگی شهید مصطفی چمران کار فوق العاده عظیمی است و تمام حواس و انرژی شما را می طلبد.

طرح اولیه سریال شهید چمران قرار است تا اوایل دی ماه به صدا و سیما تحویل داده شود و پس از تصویب برای تولید آماده خواهد شد. این سریال که قرار است بین 26 تا 36 قسمت باشد، از خرداد 93 کلید خواهد خورد.

کد خبر 2180129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha