۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲

نصرالله سجادی:

وزارت ورزش دخالتی در انتخابات کمیته ندارد/ منتظر تامین اعتبارات هستیم

وزارت ورزش دخالتی در انتخابات کمیته ندارد/ منتظر تامین اعتبارات هستیم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه هیچ دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نخواهد داشت، گفت: در مورد انتخابات فدراسیون ها تمام تلاشمان برگزاری انتخاباتی سالم خواهد بود، ضمن اینکه برنامه های زیادی هم برای حضور موفق در بازی های آسیایی داریم که اجرا شدن همه آنها منوط به تامین اعتبارات لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی در پایان مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و جدید وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از پیروزی تیم والیبال مقابل آمریکا گفت: یک گیم از این بازی را دیدم. بازیکنان نشان دادند که تا چه حد توانا هستند، بخصوص در این بازی حضور جوانان قابل توجه بود، در خیلی از صحنه ها آنها با شایستگی جای دیگران را پر می کردند. باید به مدیریت فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی تبریک گفت.

وی در مورد اعلام اسامی اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک توسط مسئولان این کمیته و اینکه بر خلاف گذشته در این زمینه هیچ مشورتی با مسئولان وزارت ورزش گرفته نشده است، تصریح کرد: به هر حال این موضوع در اختیار مسئولان کمیته ملی المپیک است و تشخیص با خودشان است. ما دخالتی در این زمینه نخواهیم داشت.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه "آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک دارد"؟ گفت: من منتظر مشخص شدن زمان نهایی انتخابات هستم تا بتوانم در این زمینه تصمیم بگیرم، البته تا به امروز در مورد کاندیدا شدن فکر نکرده ام و تصمیمی هم نگرفتم، اما به هر حال احتمال هر چیزی وجود دارد.

سجادی در زمان بودجه وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات مورد نیاز فدراسیون ها گفت: تلاش می کنیم از طریق سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه اعتباراتی را جذب کرده و آن را به فدراسیون ها اختصاص دهیم تا بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به برخی از ورزشکاران بخاطر برخی مشکلات اردوهای تیم ملی خود را حذف کرده و در تمرینات حاضر نمی شوند، خاطر نشان کرد: به زودی همه مشکلات و حتی مشکلات مربوط به این دسته از ورزشکاران حل خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی های آسیایی 2014 یادآور شد: میزبانی کره جنوبی در این بازی ها اهمیت آن را بیشتر می کند؛ چراکه ورزشکاران کره ای در بیشتر رشته هایی که ما شانس مدال‌آور در آنها را داریم، حضوری پرقدرت دارند. بنابراین همگی باید عزم خود را جزم کنیم. باید با کمک کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها برنامه های تدارکاتی لازم را به بهترین نحو اجرا کنیم تا ورزشکارانمان حضوری قدرتمند در این رویداد داشته باشند.

سجادی تاکید کرد که البته انجام همه کارها و برنامه ها منوط به تامین اعتبارات لازم است.

وی در مورد اینکه آیا احمد دنیامالی با توجه به پایان دوره سرپرستی ابراهیمی در فدراسیون قایقرانی می تواند سرپرستی این فدراسیون را برعهده بگیرد، گفت: آقای دنیامالی برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده و بنابراین باید در مجمع انتخاباتی این فدراسیون شرکت کند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: یک سرپرست نمی تواند در مورد انتخابات مربوط به فدراسیون خود اعمال نظر کند، اگر چنین چیزی اتفاق بیافتد وزارت ورزش و جوانان در مقابل آن تصمیم درستی اتخاذ خواهد کرد، البته قانونگذار نیستیم که در این مورد قانونی وضع کنیم، در کل اینکه وزارت ورزش و جوانان سعی دارد انتخابات سالمی را در تمام فدراسیون ها برگزار کند.

کد خبر 2180511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha