۵ آذر ۱۳۹۲، ۲۳:۲۴

در نشست گودرزی با فراکسیون ورزش مطرح شد؛

تعامل وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس برای بودجه سال آینده

تعامل وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس برای بودجه سال آینده

 وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه با حضور در فراکسیون ورزش مجلس به دغدغه های نمانیدگان مردم در دو حوزه ورزش و جوانان گوش داد و در مورد بودجه سال 93 ورزش و جوانان ایران با آنها گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که در این نشست وزیر را همراهی کرده بود، از تعامل سازنده با نمایندگان مجلس در بحث تصویب اعتبارات ورزشی لایحه بودجه 93 خبر داد.

وی در ادامه افزود: همان طور که می‌دانید، فراکسیون ورزش از بزرگترین فراکسیون‌های مجلس و در ان نمایندگانی از کمیسیون‌های بودجه، تلفیق، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند که باعث می‌شود بحث‌های مفیدی در مورد ورزش و جوانان مطرح شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه در مورد بودجه و نحوه توزیع اعتبارات در استان‌ها مطالبی عنوان شد و نمایندگان محترم راهکارها و نظرهای مثبت و سازنده‌ای را مطرح کردند. از جمله بحث‌های مطرح شده 3250 پروژه نیمه کاره در ورزش کشور بود که تلاش محمود گودرزی این است در لایحه بودجه پیشنهادی سال 93 این خواسته نمایندگان محترم لحاظ شود.

گودرزی یادآور شد: یک کارگروه در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده و اطلاعات خوبی از فدراسیون‌ها، استان‌ها و معاونت‌های مختلف جمع بندی کرده و این خواسته‌ها به پیش نویس اولیه تبصره‌ها اضافه شد. وزیر ورزش و جوانان هم در جلسات هیات دولت تلاش می‌کند این مطالبه در لایحه بودجه  گنجانده شود و نمایندگان هم همکاری می‌کنند تا لایحه ارائه شده در صحن علنی مصوب شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکات مهمی چون یک درصد ورزش در بودجه دستگاه‌ها، معارضین املاک و پروژه‌های نیمه کاره و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها از جمله مواردی است که سبب شده نمایندگان به وزارت ورزش و جوانان در سال پیش رو نگاه ویژه‌ای داشته باشند. این اولین جلسه رسمی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی بود و محمود گودرزی این قول را داد در جلسات منظم ماهیانه فراکسیون ورزش شرکت کند و نظرهای نمایندگان در مورد شرایط دو حوزه ورزش و جوانان را مدنظر داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: این نشست دوستانه و تعاملی، سرآغاز فصلی نوین در ارتباط وزارت ورزش و جوانان با مجلس شورای اسلامی خواهد بود و اولین تعامل سازنده با مجلس بحث بودجه است و نمایندگان علاقه زیادی دارند در سال 93 وزارت ورزش و جوانان اعتباری در شان و هم سنگ جایگاهش داشته باشد و دلسوزانه پیگیر مسئله هستند.

کد خبر 2183674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha