۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

علی دوستی‌مهر:

فوتبال ایران برای ایتالیایی‌‎ها اهمیت خاصی دارد/ به ساحلی‌ بازان تبریک می‌گویم

فوتبال ایران برای ایتالیایی‌‎ها اهمیت خاصی دارد/ به ساحلی‌ بازان تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعلام کرد پخش زنده دیدار تیم فوتبال جوانان ایتالیا و ایران از یکی از معتبرترین شبکه‌های ورزش اروپا و جهان نشان می‌دهد فوتبال ایران در همه رده‌ها برای ایتالیایی‌‎ها اهمیت خاصی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دوستی‌مهر در مورد اردوی این تیم در ایتالیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در ایتالیا داشتیم و به ارزیابی نفراتی که در اختیارمان بود رسیدیم. البته در بازی روز جمعه، تیم پاددوای ایتالیا را که تیمی بزرگسال بود را بردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. یک بازی فیزیکی خوب در آب و هوایی بارانی برگزار شد و بازیکنان توانستند به خوبی تاکتیک‌های مد نظر کادرفنی را در زمین پیاده کنند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، ادامه داد: در هر حال پخش زنده دیدار تیم فوتبال جوانان ایتالیا و ایران از یکی از معتبرترین شبکه‌های ورزش اروپا و جهان نشان می‌دهد فوتبال ایران در همه رده‌ها برای ایتالیایی‌‎ها اهمیت خاصی دارد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه کرد: اتفاقا در یکی دو روز گذشته در ایتالیا بحث بازی فوتبال ساحلی تیم ملی و ایتالیا بود و حتی این بازی از شبکه رای اسپورت پخش شد که خوشبختانه با پیروزی ایران همراه بود که جا دارد همین جا از طرف تیم فوتبال جوانان صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال رقابتهای بین قاره‌ای را تبریک بگویم.

وی در ادامه تاکید کرد: در هر حال برنامه‌ریزی اردوهای داخلی و خارجی را به فدراسیون و کمیته جوانان ارائه خواهیم داد تا با بهترین آمادگی به رقابتهای نهایی آسیا در میانمار برویم.

دوستی‌مهر در پایان گفت: روز یکشنبه به ایران باز می‌گردیم و طی نشستی که خواهیم داشت، اردوی استعدادیابی را با هماهنگی فدراسیون و کمیته جوانان برگزار می‌کنیم تا همه بازیکنان رده سنی جوانان کشور را ببینیم و بهترین‌ها را برای تقویت تیم فوتبال فوتبال جوانان انتخاب کنیم.

کد خبر 2180622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha