۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۴

آل بویه:

دانشجویان خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمنانند

دانشجویان خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمنانند

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: دشمن امروز با جنگ نرم وارد مبارزه با ملت ایران شده و دانشجویان و دانشمندان سربازان این جبهه بشمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی آل بویه روز شنبه در مراسم افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برپا شده است اظهارداشت: ملت ایران با هدایت داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری در سه دهه گذشته توانسته است با عبور از فرازو نشیب های فراوان در مسیر استقلال حرکت کند و به موفقیت های ارزشمندی دست یابد.

وی افزود: مردم ثابت کردند می توان با تلاش و مقاومت به استقلال رسید و زیر بار زورگویی و ستم استکبار نرفت و امروز هم که هنوز دشمنی ها با ملتمان پایان نیافته راه مقاومت و مبارزه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه بین اللملی امام خمینی قزوین تصریح کرد: از آنجا که موضع حق را گرفته ایم همچنان دشمن داریم و باید بدانیم
در دهه چهارم هم هم در حال مبارزه و نبرد هستیم و دشمنی که می خواهد بر ما سلطه پیدا کند هرگز از کینی توزی دست برنخواهد داشت.

آل بویه یادآورشد: استکبار می خواهد ما را مدیریت کند اما با عزم جوانان تحصیل کرده و دانشمند خود با هدایت رهبری در عرصه علم و فنآوری به موفقیت دست خواهیم یافت و مبارزه خود در جنگ نرم را ادامه خواهیم داد.

وی از برگزاری نمایشگاه هسته ای در استان قزوین ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد با این حرکت زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با دستاوردهای هسته ای فراهم شود.

 

کد خبر 2180851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha