۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در قزوین گشایش یافت

قزوین - خبرگزاری مهر: بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور با حضور معاون سازمان انرژی اتمی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه در مراسمی با حضور حسین خلفی معاون پرتوهای کاربردی سازمان انرژِ اتمی ایران، خان محمدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عابدینی امام جمعه موقت قزوین، عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، دانشجویان و استادان و مدیران دستگاههای اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشورمان در محوطه دانشگاه بین المللی قزوین گشایش یافت.

این نمایشگاه در 21 غرفه برپا شده و سه بخش کلی دارد که بخش اول شامل چرخه سوخت از استخراج تا اکتشاف اورانیوم تا تولید سوخت، بخش دوم مشتمل بر بخش نیروگاه‌های بوشهر است و بخش سوم مربوط به کاربردهای جانبی این صنعت در صنایع مختلف خواهد بود.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور نمایشگاهی توضیح محور است و مراجعان پس از ورود در هر غرفه‌ای با توضیحات کار‌شناسی هر بخش آشنا می شوند.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور از دوم الی ششم آذرماه در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برپاست و علاقه مندان می‌توانند از ساعت 8.30 تا 12 و 13.30 تا 16.30 با هماهنگی از آن دیدن کنند.

کد خبر 2180920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha