۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

جام حذفی فوتبال کشور:

شکست صنعت نفت ضامن صعود گسترش فولاد به جمع هشت تیم

شکست صنعت نفت ضامن صعود گسترش فولاد به جمع هشت تیم

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای صعود به جمع هشت تیم برتر رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور باید تیم لیگ یکی صنعت نفت را در آبادان شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (یکشنبه)، دیداری از چارچوب بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در آبادان انجام می شود و در آن تیم گسترش فولاد تبریز به میهمانی تیم دسته اولی صنعت نفت می رود.

گسترش فولاد در مرحله قبلی این رقابتها بدون انجام بازی مقابل تیم میناب طیور هرمزگان پیروز شد و امروز باید اولین بازی خود در این مسابقات را انجام دهد.

در سوی مقابل تیم صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم توانست تیم لیگ برتری و مدعی سپاهان که سابقه قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد، شکست داده و حریف گسترش فولاد تبریز شود.

دیدار دو تیم از ساعت 15 یکشنبه سوم آذر در آبادان برگزار خواهد شد و تیم پیروز در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار برنده بازی تیم های نفت امیدیه و مس کرمان خواهد رفت.

قضاوت این بازی به عهده بیژن حیدری خواهد بود و علی میرزابیگی و محسن سلطانی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. داور چهار م این دیدار اسماعیل آمری و ناظر بازی هم ابوطالب طاهریان خواهد بود.

کد خبر 2181551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha