۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹

جام حذفی باشگاه‌های کشور؛

استقلال - کاسپین قزوین؛ فرصتی برای میدان دادن به بازیکنان جدید

استقلال - کاسپین قزوین؛ فرصتی برای میدان دادن به بازیکنان جدید

تیم فوتبال استقلال در حالی نخستین بازی خود را در جام حذفی باشگاه‌های کشور برگزار می کند که به نظر می‌رسد کادر فنی این تیم فرصت خوبی را برای میدان دادن به نفرات جدید پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تنها بازی باقیمانده از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران را بعد از ظهر روز سه‌شنبه تیم‌های استقلال و کاسپین قزوین برگزار می‌کنند. این دیدار ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌گیرد.

استقلال که روز شنبه باید در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی برود به طور حتم در این بازی به یاران جدید خود فرصت خواهد داد تا آنها را در یک بازی نه چندان دشوار اما رسمی مورد آزمایش قرار دهد. سال گذشته در چنین روزهایی بود که استقلال به نفرات تازه وارد خود در نیم فصل دوم فرصت بازی داد و پس از آن با حضور بازیکنان جدید در  ترکیب این تیم شاهد صدرنشینی و قهرمانی استقلال در لیگ برتر بودیم.

کاسپین قزوین تیم دسته دومی است که استقلالی‌ها از این تیم شناخت زیادی ندارند ولی آنچه که مسلم است انگیزه‌های زیادی بازیکنان حریف برای بازی با تیم بزرگی مثل استقلال است و همین موضوع ممکن است در صورت دست کم گرفتن حریف از سوی آبی‌ها برای آنها دردسر ایجاد کند.

استقلال در صورتی که این بازی را با برد پشت سر بگذارد در مرحله بعد حریف ملوان بندرانزلی می‌شود. ملوان با پشت سر گذاشتن مس رفسنجان به این مرحله رسیده است.

 

 

کد خبر 2191767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha