۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۷

مرحله یک شانزدهم جام حذفی؛

برتری استقلال در نیمه اول مقابل کاسپین/ بیگ‌زاده پاس گل داد

برتری استقلال در نیمه اول مقابل کاسپین/ بیگ‌زاده پاس گل داد

تیم فوتبال استقلال در پایان نیمه اول دیدار خود برابر کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و کاسپین قزوین در آخرین بازی‌باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفته‌اند. در این بازی که از ساعت 16:20 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در جریان است استقلال در پایان نیمه نخست با یک گل حریف خود را شکست داد. مهرداد اولادی در دقیقه 41 تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

هنوز بازی به دقیقه سوم خود نرسیده بود که کبه مهاجم تازه وارد آبی‌ها مصدوم شد و از بازی بیرون رفت تا اولادی جایگزین وی شود. کبه را باید یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال ایران دانست که در نخستین بازی برای استقلال به چنین سرنوشتی دچار شد.

استقلال که اکثر یاران اصلی را در ترکیب داشت بازی را بهتر شروع کرد و با فرارهای غلام‌نژاد از راست چندین موقعیت زودهنگام به دست آورد که ثمری نداشتند تا حریف دسته دومی این تیم در دقایق ابتدایی دروازه خود را بسته نگه دارد.

در دقیقه 29 محمد قاضی روی ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد ولی ضربه او به بیرون رفت. استقلال در دقیقه 40 روی ضربه بیک‌زاده و ضربه سر قاضی به گل رسید ولی کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. استقلال در دقیقه 41 سرانجام به گل رسید. سانتر بیک‌زاده را اولادی روی تیم اول با یک ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری آبی‌ها به پایان برسد.

سیدحسین حسینی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، ایمان باصفا، محمد قاضی و کبه(5- مهرداد اولادی) بازیکنانی بودند که در نیمه نخست برای استقلال به میدان رفتند.

کد خبر 2192970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha