۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

امیر قلعه‌نویی:

هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم/ با تمام توان به میدان خواهیم رفت

هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم/ با تمام توان به میدان خواهیم رفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به نخستین دیدار این تیم در رقابت های جام حذفی گفت: در این رقابت ها نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. به همین خاطر با تمام توان به مصاف کاسپین قزوین می‌رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با کاسپین قزوین که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: ما به تیم حریف خیلی احترام می‌گذاریم و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. رقابت های حذفی جام شگفتی هاست. استقلال در این دیدار با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه هیچ شناختی از تیم حریف ندارد گفت: متاسفانه نتوانستیم فیلمی از این تیم ببینیم اما همانطور که گفتم باید به این حریف احترام گذاشت. تا آنجایی که من می دانم آنها در ساختار دفاعی عملکرد خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم در رقابت های جام حذفی هم مثل رقابت های لیگ برتر با تمام توان به میدان خواهد رفت از حضور همه بازیکنانش بجز خسرو حیدری در این بازی خبر داد و پیرامون آخرین وضعیت هافبک برزیلی مورد نظرش گفت: قرارداد حضور این بازیکن برزیلی بسته شده و قرار است امروز پاسخ نهایی را به ما بدهند که آیا این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار ما قرار می دهند یا قراردادش نهایی خواهد بود.

امیر قلعه نویی در پایان از اینکه نشست خبری بسیار کوتاه برگزار شد ابراز خرسندی کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و کاسپین قزوین در رقابت های جام حذفی عصر روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2191916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha