۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

گزارش تمرین امروز آبی پوشان؛

سخت‌گیری قلعه‌نویی و شیطنت علیه نیکبخت/ بوی تغییرات در استقلال می‌آید!

سخت‌گیری قلعه‌نویی و شیطنت علیه نیکبخت/ بوی تغییرات در استقلال می‌آید!

شاگردان امیر قلعه نویی در شرایطی تمریناتشان برای حضور در رقابت های جام حذفی را پیگیری کردند که به نظر می رسد این تیم برای دیدار با نماینده قزوین تغییراتی را در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در رقابت های جام حذفی روز سه شنبه به مصاف کاسپین قزوین خواهد رفت، عصر امروز شنبه تمریناتش را زیر نظر امیر قلعه نویی در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری کرد. این تمرین در شرایطی برگزار شد که رحمتی، حیدری و جمشیدیان با هماهنگی کادر فنی غیبت داشتند و مهدی نظری نیز به خاطر سرماخوردگی تنها در محل کمپ حاضر شد اما تمرین نکرد.

تعدادی از هواداران استقلال نیز با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی به تشویق سرمربی آبی ها پرداختند. البته حضور برخی از آنها خالی از حاشیه هم نبود چرا که چند نفری علیه نیکبخت واحدی شیطنت کردند و حرف‌هایی علیه این بازیکن باتجربه زدند که با واکنش وی همراه شد. نیکبخت از این رفتار هواداران دلگیر بود.

در تمرین استقلال که شامل گرم کردن و فوتبال درون تیمی بود صحبت هایی در مورد ایجاد تغییرات در ترکیب اصلی این تیم برای دیدار روز سه شنبه با نماینده قزوین مطرح بود. در این مورد عنوان شد که احتمالا سیدمهدی رحمتی روی نیمکت خواهد نشست تا حسین حسینی دروازه بان دیگر آبی پوشان درون چارچوب قرار گیرد. البته در برخی خطوط دیگر نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. هدف کادر فنی این است که به بازیکنانی که کمتر در لیگ فرصت بازی پیدا کرده اند، میدان داده شود.

مجتبی انصافی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم مس کرمان را نیز دارد با حضور در کمپ ناصر حجازی دقایقی با امیر قلعه نویی گفتگو کرد. انصافی این فصل در تیم الوند همدان حضور داشت و در دیدارهای جام حذفی برابر پرسپولیس هم به میدان رفت.

پایان بخش تمرین روز شنبه استقلال انجام فوتبال درون تیمی بود که طی آن قلعه نویی سخت گیری ویژه ای برای بازیکنان در نظر گرفته بود و هرازچندگاهی با قطع کردن بازی نکات فنی را با شاگردانش تذکر می داد. قلعه نویی در این تمرین به خاطر اشتباهی که حنیف عمران زاده داشت به او تذکر جدی داد. ضمن اینکه پژمان منتظری را به خاطر بازی خوبش برای سپاهان تشویق کرد.

کد خبر 2190611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha