۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

گزارش تمرین آبی پوشان؛

درخشش ذخیره رحمتی و تشویق‌های قلعه‌نویی/ کبه آفتابی شد

درخشش ذخیره رحمتی و تشویق‌های قلعه‌نویی/ کبه آفتابی شد

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم با درخشش خود مورد تشویق سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال عصر امروز سه شنبه تمرینات خود پی گرفت. در این تمرین که از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شد بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی خود پرداختند که حواشی آن به شرح زیر است:

* مهرداد اولادی، جی لوید ساموئل، مجید غلام‌نژاد و هاشم بیک‌زاده غایبان تمرین امروز بودند. در بین کادر فنی هم کریم بوستانی به خاطر فوت خواهرش غایب بود.

* آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی با 25 دقیقه تاخیر خود را به کمپ رساندند و بلافاصله به کادر فنی اطلاع دادند که در ترافیک گرفتار شده بودند.

* با وجود سرمای هوا 50 تماشاگر در کمپ استقلال حاضر شدند ولی خبری از تشویق نبود و آنها دست در جیب زیر سرمازی سوزناک کمپ تمرینات را تماشا کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته وزنه زده بودند از نظر بدنی سرحال‌تر از دیگران به نظر می رسیدند و با آمادگی کامل تمرین کردند.

* کبه که به خاطر مصدومیت تا شش هفته نمی‌تواند تمرین کند به همراه مدیر برنامه‌هایش بر سر تمرین حضور پیدا کرد.

* حمید بابازاده در این تمرین با رحمتی به صورت ویژه تمرین کرد و پس از آن هم رحمتی به سایر بازیکنان ملحق شد.

* احمد جمشیدیان بازیکن مصدوم تیم استقلال به طور انفرادی دور زمین دوید و کارهای سرعتی و دویدن را انجام داد و بعد از یک ساعت تمرین کمپ استقلال را ترک کرد.

* امیر قلعه‌نویی قبل از تمرین چند دقیقه‌ای با بازیکنان سرعت کرد. به خاطر سرمای شدید هوا بازیکنان بیش از حد معمول خود را گرم کردند و سپس به بازی آقا وسط پرداختند. در بخش بعدی کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت که پس از آن هم فوتبال سرعتی با یک دروازه را بازیکنان انجام دادند که در این قسمت حسین حسینی درون دروازه ایستاد و رحمتی هم در میان بازیکنان قرار گرفت.

* پژمان منتظری با پوشش کامل از جمله کلاه، شال و دستکش بر سر تمرین حاضر شده بود و مدام به بازیکنان می‌گفت که هوا خیلی سرد شده است.

* سیاوش اکبرپور که به خاطر سرماخوردگی در تمرین روز گذشته غایب بود با پوشش کافی و اجازه کادر پزشکی تمرین کرد.

* بازی خوب حسین حسینی باعث شد تا قلعه‌نویی و بابازاده او را تشویق کنند. دروازه‌بان ذخیره رحمتی با انگیزه‌های زیادی تمرین می‌کرد.

 

کد خبر 2197738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha