۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

گزارش تمرین استقلال؛

قلعه‌نویی 50 دقیقه بازیکنان را بازخواست کرد

قلعه‌نویی 50 دقیقه بازیکنان را بازخواست کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال کمتر از 24 ساعت پس از بازی ضعیف آبی‌ها برابر تیم دسته دومی کاسپین قزوین به شدت از آنها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال نخستین تمرین خود پس از بازی برابر کاسپین قزوین را ظهر امروز چهارشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار کرد. در این تمرین که از ساعت 11:30 آغاز شد بازیکنانی که مقابل کاسپین قزوین به میدان رفتند بعد از 20 دقیقه تمرین، کمپ را ترک کردند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به کارهای تاکتیکی پرداختند. امیرحسین صادقی، احمد جمشیدیان، حنیف عمران‌زاده و مجید غلام‌نژاد غایبان تمرین امروز آّبی‌ها بودند.

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر صحبت‌های امیر قلعه‌نویی برگزار شد. سرمربی تیم استقلال که به شدت از عملکرد شاگردانش در دیدار روز سه شنبه برابر کاسپین قزوین در جام حذفی شاکی بود آنها را 50 دقیقه مورد بازخواست قرار داد و با لحنی تند در خصوص کیفیت کار بازیکنان با آنها صحبت کرد.

سرمربی تیم استقلال در جمع بازیکنانش گفت: چرا اینقدر ضعیف بازی می‌کنید؟ مگر می‌شود جلوی یک تیم دسته دومی اینطوری بازی کرد؟ من اصلا نمی‌فهمم این جور بازی کردن یعنی چی؟ اگر مشکلات مالی دارید من قبول دارم ولی این دلیل نمی‌شود که بد بازی کنید. این همه در طول هفته آقای صالح و عالمی با شما تمرین می‌کنند ولی در حد دو دقیقه هم فوتبال بازی نمی‌کنید. چرا در تمرینات جدی نیستید؟ چرا آن کارهایی که در تمرین انجام می‌دهید در بازی ارایه نمی‌کنید؟ شما اسم این را می‌گذارید فوتبال؟

قلعه‌نویی از بازیکنان خواست در خصوص مشکلات توضیح بدهند که منتظری، برهانی، قاضی و خسرو حیدری برای دقایقی صحبت کردند و عنوان کردند که مشکلات مالی انگیزه آنها را کم کرده و در تمرینات تمرکز لازم را ندارند. آنها تاکید کردند که باید با انگیزه بیشتری تمرین کنند.

قلعه‌نویی که به شدت شاکی به نظر می رسید بعد از این حرف‌ها گفت: من از مشکلات شما خبر دارم ولی برای من این قابل توجیه نیست که مقابل تیم دسته دومی اینطوری بازی کنید. شما می‌خواهید به میلیون‌ها هوادار جواب بدهید. الآن چه حرفی برای گفتن دارید؟ ما کمبود بازیکن داریم و بازیکنان را در پست‌های دیگر به کار می گیریم. دیگر این طور بازی کردن برای من قابل توجیه نیست.

کد خبر 2193617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha