۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

در نشست اتحادیه فوتبال اعلام شد؛

انتخاب کارگروه برای بررسی اساسنامه فوتبال/ تمدید مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها

انتخاب کارگروه برای بررسی اساسنامه فوتبال/ تمدید مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها

اعضای اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران کارگروهی 6 نفره را برای بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران پیش از ظهر امروز درحالی برگزار شد که حاضران علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت، علی مرتضوی، محمدرضا براتی و حسن‌پور را به عنوان اعضای کارگروه بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال انتخاب کردند.

در این نشست عزیزالله محمدی اعلام کرد که زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز باعث شد باشگاه فجرسپاسی شیراز مجوز حرفه‌ای دریافت نکند. وی همچنین گفت: تا آخر امسال مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها باید تمدید شود.

در ادامه رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران از دو باشگاه راه‌‎آهن سورینت و نفت تهران خواست تا 50 میلیون تومان دیگر به ترتیب به مسئولان دو ورزشگاه تختی تهران و اکباتان پرداخت شده تا مشکلات این ورزشگاه‌ها بزودی برطرف شود. در این بین صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن اعلام کرد تا زمانیکه برخورداری در حراست وزارت ورزش و جوانان است، یک ریال هم نمی‌دهد که محمدی هم اعلام کرد این مشکل بزودی برطرف خواهد شد.

عزیزالله محمدی همچنین تاکید کرد: بهرام افشارزاده در نامه‌ای اعلام کرد طبق ماده 5 بنده خ شماره 9 آئین‌نامه کمیته ملی المپیک، اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران را به رسمت شناخت که طی رای‌گیری، نماینده اتحادیه به کمیته ملی المپیک معرفی می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: طبق ماده 61 اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس، نایب رئیس و سایر اعضای ارکان قضایی فیفا باید توسط مجمع انتخاب شده و نباید جزو کمیته‌های اجرایی فیفا باشد، به همین دلیل باید وضعیت کمیته‌های اخلاق، وضعیت بازیکنان و ... فدراسیون که هنوز اعضای آن مشخص نشده، بزودی معلوم شود.

 

 

 

کد خبر 2182444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha