۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

مجادله عابدینی با رویانیان؛

عابدینی نماینده باشگاه‌ها در انتخابات کمیته المپیک شد

عابدینی نماینده باشگاه‌ها در انتخابات کمیته المپیک شد

نشست عمومی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال کشور با انتخاب امیر عابدینی به عنوان نماینده این اتحادیه برای حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور صبح امروز دوشنبه با حضور تعدادی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد. این جلسه با حضور صادق درودگر مدیرعامل ملوان، رضا ایرانمنش مدیرعامل مس، منصورقنبرزاده مدیرعامل نفت، خلیل سبحانی مدیرعامل سایپا، صادق رئیسی کیا مدیرعامل راه آهن، کشوری فر مدیرعامل صبای قم و جعفر جعفری مدیرعامل فجر آغاز شد که علی فتح لله زاده با حدود 40 دقیقه تاخیر، محمد رویانیان با 55 دقیقه و امیر عابدینی با یک ساعت تاخیر در این جلسه حضور یافتند.

دستور اصلی این نشست انتخاب نماینده اتحادیه فوتبال برای عضویت در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بود که با توجه به تاخیر نفرات اصلی این رای گیری به انتهای جلسه موکول شد.

به همین دلیل اعضای حاضر که عزیز الله محمدی، علی کاظمی، کریم ملاحی و تعدادی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری بودند در خصوص مشکلات اساسنامه فدراسیون، انجام نشدن مفاد آن و مشکلات دیگر فوتبال به بحث و گفتگو پرداختند.

علی فتح الله زاده و محمد رویانیان که با تاخیر در محل نشست حاضر شده بودند در حالی که سایر اعضا در حال بیان مطالب خود بودند به یک گفتگوی دوستانه پرداختند.

از نکات جالب توجه این نشست به درگیری لفظی محمد رویانیان و امیر عابدینی باز می‌گشت. در بخشی از صحبت ها عابدینی به محمد رویانیان اعتراض کرد و خطاب به او گفت: شما یک ساعت و نیم با من صحبت کردید که به پرسپولیس بیایم اما در نهایت امروز مرا می کوبید. وقتی می گوییم دو سال است به فوتبال آمده اید ناراحت می شوید. من می گوییم نقطه ضعف های موجود در ورزش از همین جا شکل گرفته نه مراجع بالاتر که شما از این موضوع ناراحت می شوید.

در انتهای این جلسه رای گیری انجام شد و امیر عابدینی به عنوان نماینده اتحادیه فوتبال برای حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک انتخاب شد. عابدینی در حالی به عنوان نماینده انتخاب شد که 14 رای به دست آورد، علی فتح الله زاده با 5 رای، صادق درودگر و صادق رئیسی کیا هم هر کدام 3 رای به دست آوردند.

کد خبر 2182278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha