۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

وعده هاشمی‌طبا به مسئولان فدراسیون ژیمناستیک

وعده هاشمی‌طبا به مسئولان فدراسیون ژیمناستیک

مصطفی هاشمی طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و عضو هیئت رییسه فدراسیون ژیمناستیک در دیدار با مسئولان این فدراسیون با تاکید بر گسترش ژِیمناستیگ گفت که اگر وفیق حضور در کمیته المپیک پیدا شود مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، در این دیدار ابتدا ریئس فدراسیون ژیمناستیک در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه این ورزش توضیحاتی ارائه کرد.سپس جمیله سروری، نایب رییس بانوان از فعالیت‌های سال جاری در عرصه بانوان گزارش داد.

در ادامه این نشست مهندس هاشمی طبا در زمینه گسترش ژیمناستیک و نقش آموزش و پرورش در این زمینه صحبت کرد و گفت: به اعتقاد من لازم است در هر مدرسه سالنی جهت انجام حرکات ژیمناستیک خصوصاً حرکات زمینی داشته باشیم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون افزود: چنانچه بتوانیم این رشته ورزشی پایه و مادر را در سطح کشور اشاعه دهیم توفیق زیادی در بخش‌های مختلف ورزشی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: چنانچه توفیق حضور در کمیته المپیک پیدا شود مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار خواهیم داد. ژیمناستیک و دومیدانی از رشته‌های اصلی ورزش هستند که نیازمند تقویت بیشتر است.

در این نشست فرامرز سنگینی، دبیر فدراسیون و عضو هیئت رییسه، اسماعیل آقایی رئیس انجمن ژیمناستیک آموزشگاه‌های کشور، سیدطاهر علوی، کارشناس خبره فدراسیون و افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی حضور داشتند.

 

کد خبر 2183096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha