۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

با هدف حضور درانتخابات کمیته المپیک؛

هاشمی‎طبا عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک شد

هاشمی‎طبا عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک شد

مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی با تائید رئیس فدراسیون ژیمناستیک به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد. حضور هاشمی‌طبا در هیات رئیسه این فدراسیون به منظور فراهم شدن شرایط شرکت وی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشمی‌طبا که علاوه بر ریاست سازمان تربیت بدنی، مدتی هم ریاست کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت، پیش از این طی گفتگویی در مورد انتخابات این کمیته و کاندیدا شدن برای حضور در آن اعلام کرده بود:" دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم عضو مجمع شوم. اگر دوستان حمایت کنند می‌توانم به عنوان یک کارشناس آشنا به مسائل المپیک عضو مجمع کمیته ملی المپیک شوم و در نهایت هم برای انتخابات این کمیته کاندیدا شوم اما تا به امروز دوستان به هر طریقی محبت لازم را از من دریغ کردند"!

در همین راستا و به دنبال توافقات صورت گرفته با رئیس فدراسیون ژیمناستیک، وی به عنوان عضو جدید هیات رئیسه این فدراسیون معرفی شد. این کار با هدف شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک انجام شده است.

25 آذرماه زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک است هر چند که به دنبال نامه محمود خسروی‌وفا و همچنین نامه ارسال شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور احتمال به تعویق افتادن این زمان وجود دارد. حتی در همین راستا زمان ثبت‎نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک هم که از روز شنبه آغاز شده بود و قرار بود تا 15 روز کاری ادامه داشته باشد، متوقف شد.

 

 

کد خبر 2176818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha