۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

اکبری مطرح کرد:

"کیا" مایه فخر پرسپولیس و ایران است/ تیم پروین خاطرات گذشته را زنده می‌کند

"کیا" مایه فخر پرسپولیس و ایران است/ تیم پروین خاطرات گذشته را زنده می‌کند

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بازی با ستاره‌های میلان یادآور خاطرات فوتبال هجومی و روبه جلویی است که در گذشته این تیم با مربیگری علی پروین از خود ارائه می‌‎داد. وی همچنین گفت: پروین حالا دوباره به میدان آمده تا آن خاطرات زنده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق اکبری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازی ستاره‌های فوتبال دو باشگاه پرسپولیس و میلان از جنبه‌های گوناگونی برای همه نسل‌های ما با ارزش است. این بازی از یک سو با مربیگری علی پروین انجام می‌شود که یادآور فوتبال هجومی رو به جلو پرسپولیس بویژه در سال‌های دهه 60 است که در سال‌های جنگ موجب شادی و نشاط جوانان می‌شد. او حالا دوباره به میدان آمده است تا آن خاطرات زنده شود.

وی ادامه داد: جنبه دیگر این بازی جمع شدن بازیکنان همه نسل‌های مختلف پرسپولیس است که با درایت علی پروین اتفاق افتاد تا موجب همدلی، وحدت و صمیمیت بیش از پیش شده است. بر همین اساس به عنوان رئیس هیات مدیره از اقدامات و زحمات مدیر عامل، قائم مقام و همه دست‌اندرکاران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و تقدیر و تشکر ویژه‌ای هم از علی پروین داریم که تمام هویت و چهره ماندگار باشگاه پرسپولیس هستند و در راه آماده‌سازی تیم پیشکسوتان زحمات زیادی را در مستطیل سبز کشیده‌اند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر در این بازی برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا و تجلیل از چهره‌های شاخص دیگر از جمع اسطوره‌های باشگاه است. مهدوی‌کیا بازیکنی بود که شخصیت فوتبالی او در پرسپولیس شکل گرفت و بعد از لژیونر شدن هیچگاه پرسپولیس را فراموش نکرد و مایه فخر باشگاه و فوتبال ایران بود. به همین دلیل باشگاه علاقه‌مند بود که برنامه‌ای در خور شأن ایشان را انجام دهد و روزی را رقم بزند که در خاطره‌ها ماندگار باشد.

اکبری ادامه داد: در این میان شاهد برخورد بسیار خوب آقای مهدوی‌کیا بودیم که خواستند در مراسم خداحافظی تمام پیشکسوتان حاضر در زمین که در ادوار گوناگون باعث افتخار باشگاه بوده‌اند دور افتخار بزنند که این پیام خوبی از شعار اخلاق در ورزش و معرفت پیشکسوتان است. او نشان داد که انسان ارزشمندی است و شایسته بود که چنین برنامه‌ای تدارک دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرسپولیس هویت و اصالت خود را از هوادارانش دارد، تصریح کرد: امیدوارم تماشاگران نسل‌های مختلف پرسپولیس پنجشنبه با حضور خودشان یک روز خوب و به یادماندنی را در فوتبال ایران و تاریخ پر افتخار پرسپولیس رقم بزنند. روزی که هم بیانگر سابقه پر بار باشگاه خواهد بود و هم نشانه قدرشناسی و هم نماد میهمان‌نوازی خواهد بود. از یک سو از پیشکسوتانی که سالها برای بقا و افتخار آفرینی پرسپولیس تلاش کردند تقدیر می‌شود و همچنین از میهمانانی که به کشورمان آمده‌اند میهمان‌نوازی شایسته‌ای می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا چنین بازی‌هایی باز هم تکرار خواهد شد، گفت: از کمیته پیشکسوتان می‌خواهیم با حفظ این ساختار و ادامه تمرینات، از یک سو به ارتباط و همدلی بین پیشکسوتان کمک شود و از سوی دیگر تلاش خواهیم کرد با دعوت از تیم‌های دیگر در ادوار آینده چنین برنامه‌هایی ادامه پیدا کند.

کد خبر 2183326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha