۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

گزارش تمرین پرسپولیس؛

بازگشت مسلمان و حسینی و برگزاری تمرینات پشت درهای بسته

بازگشت مسلمان و حسینی و برگزاری تمرینات پشت درهای بسته

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرین روز سه‌شنبه خود را برگزار کرد که محسن مسلمان و میثم حسینی با رفع مصدومیت پا به پای سایر بازیکنان تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه با حضور محسن مسلمان و میثم حسینی برگزار شد. میثم حسینی که روز دوشنبه پا به توپ شده بود، هم‌پای دیگر نفرات تمرین را دنبال کرد تا آمادگی خود برای بازی را اعلام کند. محسن مسلمان هم که اواخر تمرین روزد دوشنبه مصدوم شده بود، در تمرینات گروهی حضور پیدار کرد.

در این تمرین علیرضا حقیقی غایب بود و امید عالیشاه، مهرداد پولادی و مهدی الهایی تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و طبق برنامه بدنسازی دنبال کردند. دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز تمرینات خود را زیر نظر بهزاد غلامپور دنبال کردند. آنها بعد از پایان تمرین هم برای دقایقی تمرینات اختصاصی را به اتفاق یکدیگر دنبال کردند.

در این تمرین سرخپوشان بعد از گرم کردن به تمریناتی مانند کنترل توپ و پرسینگ پرداختند. بازی فوتبال بخش اصلی تمرین بود که در جریان آن علی دایی ترکیب‌های مختلفی را کنار هم قرار داد. شوتزنی و کارهای ایستگاهی از تمرینات تاکتیکی امروز تیم بود. همچنین تمرین بر اساس کارهای هجومی و ارتباط بین خطوط از مواردی است که سرخپوشان در تمرینات مرور می‌کنند.

در این تمرین همه اعضای کادر فنی حضور داشتند. جواد منافی، کریم باقری، محمد دایی و رضا فروزانی مراحل مختلف تمرین را بر اساس برنامه‌های علی دایی دنبال می‌کردند. سعید شیرینی سرپرست تیم که برای پیگیر مسائل مربوط به تیم به سازمان لیگ رفته بود، در این تمرین حاضر نبود اما محمد پنجعلی کنار کادر فنی حضور داشت.

همچنین طبق اعلام کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات این تیم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پشت‌های درهای بسته برگزار خواهد شد.

کد خبر 2183331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha