۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۳

پرونده بازیکن داخلی بسته شد؛

جاسم کرار و دو خارجی دیگر در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

جاسم کرار و دو خارجی دیگر در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

مشکلات جاسم کرار بازیکن تیم نجف عراق برای پیوستن به تیم فوتبال تراکتورسازی در حال برطرف شدن است و این بازیکن به احتمال زیاد تا هفته آینده با تراکتورسازی قرارداد امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم کرار بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات نیم فصل مورد توجه مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی قرار گرفت. جلالی قصد داشت با خرید کرار بخشی از مشکلات تیمش را برای نیم فصل دوم برطرف کند با این حال حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از "مشکلات شخصی" جاسم به عنوان موانع پیوستن وی به تراکتور نام برده بود.

تلاش باشگاه تراکتورسازی برای حضور کرار در این باشگاه در هفته اخیر هم ادامه یافت و به نظر می‌رسد این مشکلات در حال برطرف شدن هستند. مجید جلالی با تایید این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: من جاسم کرار را می‌خواستم و پس از مطرح کردن این خواسته با مسئولان باشگاه، مذاکرات با وی آغاز شد. مشکلات شخصی کرار هم در حال برطرف شدن است و او به زودی به ما ملحق می‌شود. این بازیکن در حال حاضر برای تیم نجف در عراق بازی می‌کند و و از آنجا که هم خودش آذربایجان را دوست دارد و هم مردم آذربایجان از حضورش در تراکتورسازی استقبال می‌کنند، می‌تواند در تیم ما موفق باشد.

طبق اعلام سرمربی تراکتورسازی، جاسم کرار به بازی این تیم با پرسپولیس نمی‌رسد.

باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل فقط محمد حسین مهرآزما بازیکن تیم پدیده شاندیز را جذب کرد. به گفته جلالی، این باشگاه موفق نشد بازیکنان داخلی دیگری را که مد نظر قرار داشتند جذب کند و به همین خاطر پرونده جذب بازیکنان داخلی برای تراکتورسازی بسته شده است.

جلالی در این خصوص هم گفت: دو بازیکن خوب خارجی هم در روزهای آینده جذب می‌کنیم. این بازیکنان توانایی بازی در پست هافبک و مهاجم را دارند و می‌توانند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.

کد خبر 2183589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha