۴ آذر ۱۳۹۲، ۸:۲۷

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

مسئولان فدراسیون دنبال بهانه نباشند/ آماده‌ایم کل سکوها را به هواداران پرسپولیس بدهیم!

مسئولان فدراسیون دنبال بهانه نباشند/ آماده‌ایم کل سکوها را به هواداران پرسپولیس بدهیم!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال برای کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه دنبال بهانه نباشند، گفت: از فدراسیون می‌خواهم برای بازی تراکتورسازی با پرسپولیس همانند بازی با استقلال بازرس ویژه به ورزشگاه یادگار امام (ره) بفرستد.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای بازی با پرسپولیس، احتمال رسیدن علی کریمی به این مسابقه و آخرین شرایط نقل و انتقالات تراکتور پرداخت که در زیر صحبت‌های مدیرعامل تیم تراکتورسازی را می‌خوانید:

* به تدریج به دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی نزدیک می‌شویم. آخرین شرایط تراکتورسازی برای این بازی چگونه است؟
خوشبختانه شرایط تیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر آمادگی جسمانی خوب است. مصدومان ما هم به این مسابقه می‌رسند و در کل مشکل خاصی متوجه تیم ما نیست.

* علی کریمی به این مسابقه می‌رسد؟
بله؛ او چند روزی است با پزشک تیم کار می‌کند و ان شاءالله که به این بازی می‌رسد. البته اسدی و گردانی را احتمالا در این مسابقه در اختیار نداریم.

* با وجود اتفاقاتی که در بازی رفت دو تیم رخ داد، ارزیابی‌تان از مسابقه برگشت و نتیجه آن چیست؟
نتیجه را که نمی‌شود پیش بینی کرد ولی اینبار ما میزبان هستیم و امیدواریم از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم. ما به حمایت هواداران و تدابیر فنی مربیان تیم چشم دوخته‌ایم و ان شاءالله که نتیجه لازم را هم کسب می‌کنیم.

* جایگاه هواداران پرسپولیس همان 10 درصد خواهد بود؟
ما حتی آماده‌ایم کل استادیوم یادگار امام تبریز (ره) را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دهیم! ولی در تبریز تراکتورسازی هواداران زیادی دارد و حتی هواداران استقلال و پرسپولیس هم در مسابقات این تیم کمتر در ورزشگاه حضور می‌یابند.

* هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتورسازی را تهدید کرد در صورت تکرار اتفاقات بازی با استقلال، مجددا یک امتیاز دیگر کسر می‌کند.
ما از اول فصل هم چند بار گفته بودیم. تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند باید در ارزیابی تشویق و تنبیه با سایر تیم‌هایی که حداقل تماشاگر را در لیگ دارند متفاوت باشند. این احتمال هست که در میان 70 هزار هوادار یک تیم، 100 نفر هم دچار خطا شوند ولی ما نباید آنها را به کل تماشاگران تعمیم بدهیم. ضمن اینکه بحث تبعیض هم بین تیم‌ها مطرح است. اگر هر تیمی دچار تخلف و خطا می‌شود، باید به صورت یکسان با آن برخورد شود. در بازی تراکتورسازی با استقلال صنعتی خوزستان تماشاگران استقلال شعارهای زیادی دادند ولی به شکل ما تنبیه نشدند. این نوع برخوردها ممکن است ایجاد شائبه کند.

* نگران نیستید اتفاقات بازی با استقلال در مسابقه با پرسپولیس تکرار شود و فدراسیون فوتبال مجددا یک امتیاز دیگر از تراکتورسازی کسر کند؟
مسئولان فدراسیون فوتبال برای محروم کردن تماشاگران یا کسر امتیاز دنبال بهانه نباشند. ما درخواست بازرس ویژه برای بازی با پرسپولیس داریم. همانطور که در مسابقه با استقلال مهدی تاج به عنوان بازرس ویژه در ورزشگاه حضور داشت، حالا هم می‌خواهیم فدراسیون برای این مسابقه بازرس بفرستد. البته ما مطمئنیم که اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. از هواداران هم می‌خواهم تیم تراکتورسازی را تشویق کنند و خدایی نا کرده به عوامل حریف هم بهانه ندهند.

* در نقل و انتقالات نیم فصل هم کار خاصی انجام نداده‌اید در حالیکه پیش از این بارها اعلام کرده بودید به چند بازیکن جدید نیاز دارید. آیا باید پرونده نقل و انتقالات را برای تراکتورسازی بسته بدانیم؟
بازیکن گرفتن در نیم فصل دو مشکل دارد. اول اینکه باید در پستی که نیاز دارید، بازیکن وجود داشته باشد. دوم هم بحث منابع مالی است، اینکه شما هم با بازیکن به توافق برسید و هم با باشگاهی که بازیکن در آن عضویت دارد با این حال ما تلاشمان را انجام داده‌ایم و تا آخر این هفته قطعا دو، سه بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

* احتمال معاوضه بازیکنانتان با سایر تیم‌ها هست؟
خیر، فکر نمی‌کنم چنین چیزی پیش بیاید. ما دنبال این هستیم تا تیممان را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم نه اینکه بازیکنی را از دست بدهیم.

کد خبر 2181824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha