۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

یک بازیکن معمولی لیگ برای نیم فصل دوم درخواست یک میلیارد تومانی داد!

یک بازیکن معمولی لیگ برای نیم فصل دوم درخواست یک میلیارد تومانی داد!

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه بازیکنان معمولی لیگ برتر درخواست‌های غیر متعارف را مطرح می‌کنند، گفت: بازیکن معمولی لیگ برای نیم فصل دوم از ما درخواست یک میلیارد تومان کرده است.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت‌های این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد: ما از شرایط راضی نیستیم. قصد داشتیم بازیکن خارجی را از کشورهای ارمنستان و برزیل خریداری کنیم ولی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. زمان نقل و انتقالات نیم فصل ما با کشورهای دیگر مطابقت ندارد و باید تا 16 دی ماه صبر کنیم که تا آن زمان کلی از بازی‌های لیگ را از دست می‌دهیم و از طرفی تا بازیکن خارجی با فوتبال اینجا آشنایی پیدا کند لیگ تمام می‌شود.

وی از پیشنهاد جدید خود به مسئولان سازمان لیگ خبر داد و گفت: من در این باره با آقای تاج صحبت کردم و مشکلات را بررسی کردیم. به رئیس سازمان لیگ گفتم سال آینده طوری برنامه‌ریزی کنند که زمان نقل و انتقال فوتبال ما با کشورهای اروپایی یکی باشد تا بتوانیم بازیکن خریداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تاکنون بازیکنی به طور رسمی جذب این تیم نشده است خاطرنشان کرد: هنوز هیچ بازیکنی به طور رسمی جذب تیم ما نشده است. البته چندین بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند و قرار است امروز مظلومی نظر نهایی خود را درباره آنها اعلام کند.

ایرانمنش ضمن دشوار خواندن نیم فصل دوم برای تیم خود عنوان کرد: متاسفانه با این شرایط کار برای تیم ما خیلی سخت خواهد بود. بازیکنانی که مد نظر ما بودند از سوی باشگاه‌هایشان آزاد اعلام نشدند و بازیکن معمولی لیگ هم در مذاکراتش با ما تقاضای یک میلیارد تومان کرده به وی گفته‌ایم با این حساب برای یک فصل کامل دو میلیارد تومان پول می‌خواهد. من به این بازیکن گفتم این همه نخبه در مملکت داریم و آیا آنها تا آخر عمر خود می‌توانندچنین پولی را در بیاورند که شما برای دو ماه بازی فوتبال چنین دستمزدی می‌خواهی؟

وی در خصوص نخستین بازی این تیم در نیم فصل دوم برابر راه‌آهن سورینت گفت: امیدواریم که بازی را با برد به پابان برسانیم و نیم فصل دوم برای تیم ما مثل هفته‌های پایانی نیم فصل دوم پیش برود و بتوانیم خود را به شرایط مطلوبی برسانیم.

کد خبر 2183876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha