۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

ایرانمنش در گفتگو با مهر:

همیشه مقابل پرسپولیس خوب بودیم/ اجازه کارهای خلاف را نمی‌دهم

همیشه مقابل پرسپولیس خوب بودیم/ اجازه کارهای خلاف را نمی‌دهم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به دیدار پیش روی این تیم برابر پرسپولیس گفت: مس همواره مقابل پرسپولیس خوب بوده و این هفته هم دنبال برد برابر این تیم هستیم.

اکبر ایرانمنش در خصوص شروع خوب این تیم در نیم فصل دوم به خبرنگار مهر اظهار داشت: ما در تعطیلات نیم فصل هم تمرینات خوبی داشتیم و هم با توجه به اینکه چند بازیکن از جمع ما جدا شده بودند توانستیم بازیکنان خوبی را خریداری کنیم و با توجه به حمایت‌هایی که از ما صورت گرفته توانسته‌ایم بهترین بازیکنانی را که می‌شد خریداری کرد را به خدمت بگیریم. بچه‌ها هم با شعار تغییر به استقبال نیم فصل دوم رفتند و بر این اساس کار را خوب شروع کردیم.

وی با اشاره به بازی روز جمعه برابر پرسپولیس گفت: مس همواره در کرمان برابر پرسپولیس خوب بازی کرده و نتیجه گرفته و این بار هم دنبال کسب نتیجه مقابل پرسپولیس هستیم. امیدواری زیادی داریم تا با حمایت  هواداران خودمان بتوانیم در این بازی سخت هم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اضافه کرد: مسئولان صنایع مس ایران از ما به خوبی حمایت می‌کنند و ما هم تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا تیم بتواند در بازی‌های خانگی بهترین نتایج را کسب کند و به رده‌های بالاتر جدول صعود کند.

ایرانمنش در خصوص اینکه بعد از عدم پخش تلویزیونی بازی این تیم برابر راه‌آهن شایعات زیادی مبنی بر اینکه در برخی دیدارهای خانگی مس اتفاقات غیر معمول در جریان بازی رخ خواهد داد مطرح شده است، گفت: من یک معلم و دانشگاهی هستم و هرگز اجازه کار خلاف را در باشگاه نخواهم داد. در آن بازی هم صدا و سیما مشکل داشت و به ما مربوط نمی شد. در ضمن دوربین 90 که حضور داشت. فردوسی‌پور مترصد فرصت است تا یک خطا را از دیگران ببیند. من تاکید می‌کنم که مس برای ماندن در لیگ برتر به این مسایل احتیاجی ندارد.

کد خبر 2191688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha