۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

امکان مراجعه و خرید مدارس از نمایشگاه یاد یار مهربان در روزهای آینده

امکان مراجعه و خرید مدارس از نمایشگاه یاد یار مهربان در روزهای آینده

بر اساس اعلام مسئولان نمایشگاه یاد یار مهربان، مسئولان مدارس ابتدایی که به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده‌اند، می‌توانند در روزهای آتی از این نمایشگاه بازدید و نسبت به خرید کتاب از آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سریع القلم رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام کرد: مسئولین مدارس ابتدایی شهر تهران که بر اساس جدول زمانبندی نمایشگاه، امروز ششم آذرماه نوبت بازدید داشتند و به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی مدارس نتوانستند حضور یابند، می‌توانند در روزهای باقیمانده به نمایشگاه مراجعه کرده و کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خبر دیگر از نمایشگاه یاد یار مهربان اینکه میثم استواری مدیر دفتر هماهنگی با ناشران، ضمن با اعلام تعداد ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه گفت: در یازدهمین نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان 500 ناشر با 20 هزار عنوان فعال هستند و تعداد ناشران و عناوین کتاب‌ها نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد دارد.

وی از حضور ناشرانی جدید در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این ناشران با عناوین بالا در نمایشگاه شرکت کرده و کتاب‌های این ناشران مربوط به سال‌های 90 تا 92 است که پس ارزیابی در دبیرخانه نمایشگاه در معرض نمایش مراجعه کنندگان قرار گرفتند.

به گفته مدیر دفتر هماهنگی با ناشران نمایشگاه یاد یار مهربان، این ناشران در حوزه های آموزشی، کتاب کودک و نوجوان آثار خود را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهند و پرفروشترین انتشارات هم تا روز چهارم «گاج» بوده است.

کد خبر 2183904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha