۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

گودرزي:

ورزش همگاني در کشور مغفول مانده است/همدان استانی مستعد برای ورزش قهرمانی است

ورزش همگاني در کشور مغفول مانده است/همدان استانی مستعد برای ورزش قهرمانی است

همدان- خبرگزاري مهر : وزير ورزش و جوانان با تاكيد براينكه مسئولان بايد بيش از پيش به ورزش بانوان توجه كنند، گفت: ورزش همگاني در کشور مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزي كه براي سفري غير كاري و شنيدن دفاعيه يكي از اساتيد رشته تربيت بدني دانشگاه بوعلي سينا به همدان سفر كرده است، صبح پنجشنبه به ديدار جمعي از روساي فدراسيون هاي ورزشي در همدان رفت.

در این برنامه وی را سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري همدان، گودرزي قائم مقام وي و  رئيس دانشكده تربيت بدني همراهي مي كردند و مراسم نيز با 45 دقيقه تاخير شروع شد.

وزير ورزش وجوانان در اين مراسم با ابراز خرسندي از حضور در جمع هم استاني هاي خود، با بیان اینکه سفر هاي ما جهت دهي هاي خاص پيدا مي كند و نمي خواهم اين سفر انعكاس رسانه اي گسترده داشته باشد، گفت: به اهالي استان سيستان و بلوچستان قول اولين سفر كاري را داده ام و برنامه كاري ام در همدان علمي است.

گودرزي با اشاره به اينكه همدان استان مستعدي در بخش ورزشي است، اذعان داشت: ظرفيت ها و توانمندي هاي بالقوه در اين استان زياد است و بايد رشته هاي ورزشي در سطوح مختلف ارتقا يابد اما توجه به ورزش هاي قهرماني و قهرمان پروري نبايد ما را از وظيفه خود در بخش تعليم و تربيت غافل كند.

وي با بیان اینکه ورزش همگاني در کشور مغفول مانده است و  مسئولان ورزش استان همدان بايد بيش از پيش به ورزش بانوان توجه كنند، گفت: 50 درصد از افراد جامعه را زنان تشكيل مي دهند و این درحالیست که امكانات براي ورزش بانوان كم است و بايد به طور  ويژه به اين حوزه توجه شود و نگاه خاصي به این بخش داشت.

مدير كل ورزش و جوانان استان همدان نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه وزير ورزش جوانان قول مساعد داده كه در يك سفر رسمي به زودي بار ديگر به همدان بيايد، اظهار داشت: زيرساخت هاي استان همدان به جايگاهي رسيده كه مي تواند رويدادهاي بزرگ ورزشي را میزبانی كند.

سیدعبدی افتخاري اذعان داشت: استان همدان مي تواند به عنوان قطب ورزش كشور مطرح شود چرا كه در حال حاضر نيز هر هفته ميزبان رويدادهاي ورزشي است و اين منطقه خواستار توجه بيش از پيش وزير ورزش است.

نماينده روساي هیئتهای ورزشي استان همدان نيز در اين مراسم با تقدير از عملكرد مدير كل ورزش وجوانان استان همدان در دوران تصدي مسئوليتش، گفت: كار هاي بزرگي در اين دوران انجام شده كه نشان از خدمات رساني وي به همدان است.

هادي سبزواري با در خواست از وزير ورزش وجوانان براي اعتماد به  مدير كل تربيت بدني استان همدان، افزود: يكي از مهم ترين مشكلات مالي هئيت هاي ورزشي در استان كمبود منابع مالي است و تزريق اعتبار مي تواند هواپيماي ورزش استان همدان را از باند به پرواز در آورد.

وي افزود: تزريق اعتبار مي تواند هيئت هاي ورزشي را از بحران خارج كند و  به عنوان سوغاتي از وزير ورزش و جوانان در خواست مي كنم با تخصيص اعتبار به هيئت هاي ورزشي استان همدان مشكلات را مرتفع كنند.

گفتني است وزير ورزش و جوانان در ادامه سفرش به  استان همدان، به شهر ستان  ملاير  رفته و در گلزار شهدای بهشت هاجر اين شهر حضور ميابد و پس از آن سالن ورزشی دانشگاه ملایر را افتتاح و از پروژه ورزشی استادیوم پنج هزار نفری اين شهر نيز بازديد خواهد كرد..

وی همچنین در پایان سفر یک روزه خود از زادگاهش روستای انوج در ملایر نیز بازدید خواهد کرد.

کد خبر 2184510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha