۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

آیت الله طبرسی:

توافق ژنو اتفاق مهم تاریخی است

توافق ژنو اتفاق مهم تاریخی است

ساری - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه درمازندران از توافقات ژنو به عنوان اتفاق مهم تاریخی در کشور بعد از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و اشغال لانه جاسوسی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در جمع نمازگزاران ساروی افزود: کشور ما بعد از 10 سال از این پیچ خطرناک که برای ما ایجاد کرده بودند، به لطف خدا و امام زمان (عج) عبور کرد و توانستیم به این توفیق دست یابیم.

وی اظهار داشت: دستیابی به این هدف نتیجه استقامت مردم است و همینکه حق غنی سازی پنج درصدی را پذیرفتند نشان می دهد که تسلیم شده اند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه ناتور دور ما خیمه زده بود، اما کاری نمی تواند انجام دهد، اظهار داشت: ما باید در برابر زیاده خواهی ها بایستیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و نیروی درایی گفت: نیروی دریایی باید به چشم یک نیروی راهبردی نگریسته شود و نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی دارد زیرا دریا در این دوره اهمیت خاصی دارد.

آیت الله طبرسی یادآورشد: بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری قرار دارند و دشمن نمی تواند نگاه چپ داشته باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ارتش ما بینش توحیدی دارد، عنوان کرد: عزت، بقای اسلام و مرز اسلامی از اهداف بسیجیان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری کنگره بین المللی ابن شهر آشوب اشاره و اضافه کرد: وی یک شخصیت، فقهی، اصولی،حدیثی و شیخ الطایفه است و جزو گنجینه مازندران بوده و باید آنان را معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در خطبه اول درباره وجود مبارک خاتم اوصیا حضرت بقیه لله ( عج) گفت: دکترین مهدویت احتیاج به پژوهش دارند و تاکنون پژوهشهای زیادی شده و هنوز یک چیز میدانی و جامع الاطرافی افزوده نکردیم درحالیکه برای اشاعه فرهنگ مهدویت باید برنامه ریزی شود

وی اظهار داشت: بیشتر کتابهای ما به احوالات شخصی ائممه پرداخته اند و اگر بخواهیم زندگی امام زمان (عج) را بعد از ظهرور حکومت،محتوای حکومت و نحوه حکومتش بازگوییم با اینهمه وسایلی که در اختیار داریم، طول می کشد.

آیت الله طبرسی افزود: با ظهور حضرت مهدی (عج)، زمین را پاک می کند و پاکی و طهارت را برای ما به ارمغان می اورد و زمین به نور او روشن می شود.

امام جمعه ساری بیان داشت: در زمان حکومت حضرت مهدی ( عج) ترازوی عدالت بین مردم می گذارد و آنچه که مبنای اعتقادی ماست و آن منشاء همه فضیلت هاست، تقوی است.

وی تصریح کرد: انسان غیرمتقی پیش خدا جایی ندارد و خدا به او نظری ندارد و خداوند می خواهد تا دلهای ما با او آشنا باشد.

کد خبر 2185097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha