۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

هفته شانزدهم لیگ برتر؛

برتری تراکتورسازی در نیمه نخست برابر پرسپولیس/ گلزنی انصاریفرد

برتری تراکتورسازی در نیمه نخست برابر پرسپولیس/ گلزنی انصاریفرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر با برتری میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در  این بازی که از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در حال برگزاری است تیم تراکتورسازی در پایان نیمه نخست با یک گل از مهمان خود پیش افتاده است. کریم انصاریفرد در دقیقه 41 زننده تنها گل این نیمه بود.

تراکتورسازی با حمایت هوادارانش بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 9 بازی این فرصت را داشت تا روی فرار انصاریفرد از کمند مدافعان حریف به گل برسد ولی جهانبازی داور مسابقه خطای هند او را گرفت و به مهاجم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

 در دقیقه یازدهم بازی فخرالدینی شوت محکمی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که نیلسو ن توپ را به زیبایی دفع کرد. دو دقیقه بعد ضربه سر انصاریفرد و متعاقب آن شوت دقیقی را نیسلون و مدافعان پرسپولیس دفع کردند. در این لحظات تراکتورسازی کاملا پرسپولیس را در لاک دفاعی فرو برده بود.

از دقیقه 20 این نیمه بود که بازیکنان پرسپولیس بازی را به تعادل کشاندند و برای دقایقی هم میزبان را تحت فشار قرار داد. در دقیقه 29 پرسپولیس روی یک کار خوب تیمی صاحب موقعیت شد ولی شوت محسن مسلمان، بازیکن تازه وارد قرمزها راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در دقیقه 41 تراکتورسازی به گل رسید. کریم انصاریفرد در دهانه دروازه حریف توپ سرگردانی را که مدافعان پرسپولیس در پی یک ضربه کرنر نتوانسته بودند به خوبی دفع کنند را درون دروازه نیلسون قرار داد. بعد از این گل پرسپولیس روی به حملات احساسی آورد اما در نهایت این نیمه با همان تک گل خاتمه یافت.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب نیلسون، ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علی عسگر، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محسن مسلمان، محمد نوری، خلعتبری و سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفت.

کد خبر 2185143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha