۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

سومين روز بزرگداشت هفته پارالمپيك/

آموزش و آشنايى با جنبش پارالمپيك در مدارس و دانشگاه‌هاى كشور

آموزش و آشنايى با جنبش پارالمپيك در مدارس و دانشگاه‌هاى كشور

سومين روز بزرگداشت هفته پارالمپيك از صبح امروز شنبه با عنوان پارالمپيك و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در استان‌هاى سراسر كشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، طبق برنامه امروز شنبه نهم آذرماه با حضور قهرمانان و پيشكسوتان ورزش جانبازان،معلولان و نابينايان در تعدادى از مدارس كشور، مراسم ويژه پارالمپيك برگزار می‌شود و طبق دستورالعمل آموزش و پرورش مسابقات انشا نويسى، مقاله نويسى و عكس در خصوص جنبش پارالمپيك در مدارس برگزار می‌شود.

روح الله رستمى قهرمان وزنه‌بردارى پارالمپيك با حضور در مدرسه "نداى جاويد" منطقه 5 تهران به تشريح جنبش پارالمپيك در كشورمان خواهد پرداخت.

امروز همچنين فيلم آموزشى آشنايى با جنبش پار المپيك در دانشگاه‌هاى شهيد رجايى، فرهنگيان، الزهرا، اميركبير، پيام نور شهريار و دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از سوى كميته آموزش كميته ملى پارالمپيك اكران می‌شود.

در همین چارچوب فردا یکشنبه همايش پارالمپيك و رسانه‌ها با هدف تقدير از اصحاب رسانه و مطبوعات در آكادمى ملى المپيك و پارالمپيك از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

در اين مراسم كه با حضور دكتر حسين نوش آبادى، معاون حقوقى، مجلس وامور استان‌هاى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، مديران و سر دبيران رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه ورزش جانبازان، معلولان ونابينايان برگزار می‌شود، از اصحاب رسانه تقدير خواهد شد. سخنرانى معاون وزير ارشاد، رونمايى از دو كتاب منتشر شده كميته ملى پارالمپيك نيز از برنامه‌هاى همايش پارالمپيك و رسانه خواهد بود.

کد خبر 2185557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha