۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

با وجود بروز اختلافات انجام شد؛

حضور علی‌آبادی در مراسم ویژه خسروی‌وفا!

حضور علی‌آبادی در مراسم ویژه خسروی‌وفا!

رئیس کمیته ملی المپیک همزمان با روز پارالمپیک و رسانه در مراسم ویژه‌ای که به این مناسبت توسط فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک گرفته شده، شرکت کرد. این در حالی است که محمود خسروی‌وفا، رئیس این فدراسیون و این کمیته که برگزار کننده اصلی مراسم به حساب می‌آید، روز گذشته اعلام کرد که علی‌آبادی از وی شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه، پنجمین روز از گرامیداشت هفته پارالمپیک است که به نام "پارالمپیک و رسانه" نامگذاری شده است. به همین مناسبت مراسمی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک گرفته شده است.

در کناره چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی زیادی که در این مراسم حضور دارند، محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک آشناتر از خیلی دیگر از چهره‌هاست. وی در حالی دقایقی پیش به این مراسم رفت که اختلافات میان او و خسروی‌‎وفا طی روزهای اخیر خیلی بیشتر شده است. حتی در همین زمینه خسروی‌وفا روز گذشته اعلام کرد که علی‌آبادی قصد شکایت از وی را دارد.

با این اوصاف حضور محمد علی‌آبادی در مراسمی که محمود خسروی‌وفا و همکارانش در فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برگزار کننده آن هستند، جالت توجه است.

هفته گرامیداشت پارالمپیک که از پنجشنبه گذشته با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و  فدراسیون جانبازان و معلولان در مرقد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به طور رسمی آغاز شد، این هفته روز چهارشنبه به پایان می‌رسد.

روز پارالمپیک و رسانه روز یکشنبه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه از جمله داریوش اسدزاده، داریوش ارجمند، سعید پیردوست، محمود پاک نیت و مهوش صبر کن در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کد خبر 2186212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha