روزنامه لبنانی البناء فاش کرد:

بندربن سلطان طراح اصلی تشدید ناآرامی در طرابلس/ رئیس اطلاعات سعودی از افشای روابط با تل آویو نگران نیست

بندربن سلطان طراح اصلی تشدید ناآرامی در طرابلس/ رئیس اطلاعات سعودی از افشای روابط با تل آویو نگران نیست

یک روزنامه لبنانی در گزارشی اعلام کرد: آنچه این روزها در طرابلس مشاهده می شود و انفجارهایی که اخیرا در مناطق مختلف لبنان رخ داده چیزی جز نتایج طرحهای رئیس اطلاعات عربستان سعودی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی البناء امروز در گزارشی "بندر بن سلطان" رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی را عامل انفجارهای اخیر و درگیریها در مناطق مختلف لبنان دانست و اعلام کرد: بدون شک کسی جز بندر پشت پرده تشدید ناآرامیها و درگیریهای مسلحانه در طرابلس لبنان قرار ندارد.

البناء در ادامه آورده است: رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان که حتی از افشای روابطش با تل آویو ابایی ندارد، طی ماههای اخیر تلاش برای برهم زدن جایگاه مقاومت و تضعیف آن در منطقه را تشدید کرده است.

بنابراین گزارش، بندر بن سلطان از طریق شخصیتهای معروف لبنانی که در طرابلس (میان سلفیها) جایگاه دارند با اعضای گروههای مسلح کانال ارتباطی زده و عامل اصلی ایجاد فتنه مذهبی در این منطقه است.

گزارش این روزنامه لبنانی در حالی منتشر شده که اخیرا "محمد شاکر القواس" از اعضای حزب بعث عربی سوسیالیست در لبنان در اظهاراتی تاکید کرد: "سعد الحریری" با ایجاد پوشش برای فعالیت گروههای مسلح در طرابلس در تلاش برای تکرار سناریو شیخ الاسیر است که چندی پیش در صیدا شاهد آن بودیم.

کد خبر 2186972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha