۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

البدر با کسر 6 امتیاز در دسته اول ماند/ از پرونده قهرمانی خبر نداریم

البدر با کسر 6 امتیاز در دسته اول ماند/ از پرونده قهرمانی خبر نداریم

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق رای این کمیته، 6 امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده تیم البدر بندرکنگ در لیگ دسته اول کسر می‌شود. همچنین این تیم در این رقابتها باقیمانده و به دسته دوم سقوط نمی‌کند.

مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صدور رای تیم البدر بندرکنگ از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق رای صادر شده از سوی کمیته استیناف، 6 امتیاز از امتیازات کسب شده تیم البدر بندرکنگ در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور کسر می‌شود اما این تیم به حضورش در این رقابتها ادامه می‌دهد.

وی در مورد اینکه چرا این تیم به دسته دوم سقوط نکرد و در این شرایط حق برخی از تیم‌ها خورده می‌شود؟، یادآور شد: به علت طولانی شدن زمان صدور رای، اگر می‌خواستیم این تیم را به دسته دوم بفرستیم، همه چیز به هم می‌ریخت. تا امروز حدود 12 هفته از دیدارهای لیگ دسته اول سپری شده و به خاطر اینکه مشکلی در برگزاری آن رقابتها ایجاد نشود، تصمیم گرفتیم البدر را جریمه کنیم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد دلایل طولانی شدن زمان صدور رای این پرونده، خاطرنشان کرد: عوامل متعددی دست به دست هم داد تا صدور این رای طولانی شود. هرکس یک مدرکی داشت و نفر دیگر مدرکی برای رد آن ارائه ‌می‌کرد، به همین دلیل زمان زیادی از دست رفت تا هیات سه نفره کارشناسی این پرونده، تبانی را تائید کنند.

دادرس در پایان در خصوص زمان صدور رای پرونده محسن قهرمانی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اطلاعی از این پرونده نداریم زیرا ابتدا باید کمیته انضباطی رای خود را در این خصوص صادر کند و اگر اعتراضی از سوی طرفین مطرح شود، برای رسیدگی به کمیته استیناف ارسال می‌شود. پس در این شرایط از نظر قانونی اجازه ورود به این پرونده را نداریم.

کد خبر 2187161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha