۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

کمیته استیناف خبر داد؛

کسر امتیازات البدر بندرکنگ اصلاح و اعلام می‌شود

کسر امتیازات البدر بندرکنگ اصلاح و اعلام می‌شود

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد با استناد به ماده 41 آئین‌نامه انضباطی، کسر 6 امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده تیم فوتبال مهر کرج در مسابقات فصل جاری و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی تائید شد. همچنین حکم اصلاح کسر امتیازات تیم البدر بندرکنگ در فصل جاری صادر و اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن کامل رای به شرح زیر است: "در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه البدر بندر کنگ نسبت به حکم کمیته انضباطی که به موجب آن با احراز تبانی در بازی تیم‌های بزرگسالان البدر بندر کنگ و مهرکرج حکم به کسر 6 امتیاز از مجموع امتیازات کسر شده، تیم البدر بندرکنگ در مسابقات فصل 91-92 لیگ دسته دوم کشور و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی صادر شده است.

با عنایت به اینکه ماده 41 آئین‌نامه انضباطی تشخیص وقوع تبانی را منوط به اعلام نظر سه نفر کارشناس منتخب گذارده که در این پرونده هیات سه نفره کارشناسی صراحتا وقوع تبانی در بازی هفته 17 لیگ دو فصل 91-92 بین تیم‌های البدر بندر کنگ و مهر کرج را تایید کرده‌اند.

بر این اساس، ضمن رد تجدید نظر خواهی و تایید حکم صادره نسبت به باشگاه البدر بندر کنگ، از آنجایی که تبانی به مفهوم توافق و همکاری طرفین برای تعیین نتیجه مسابقه به نفع یکی از آنان است و با عنایت به اینکه با احراز وقوع تبانی شایسته بود کمیته انضباطی نسبت به هر دو طرف پرونده اتخاذ تصمیم می‌کرد، لذا با توجه به مراتب ذکر شده با استناد به ماده 41 آئین‌نامه انضباطی حکم بر کسر 6 امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده تیم فوتبال مهر کرج در مسابقات فصل جاری و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و با اصلاح کسر امتیازات تیم البدر بندرکنگ در فصل جاری صادر و اعلام می‌شود که این رای صادره قطعی است."

کد خبر 2187089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha