۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

تکواندو انتخابی المپیک؛

معتمد: بهترین‌های جهان به منچستر می‌آیند/ انگیزه بالایی برای موفقیت دارم

معتمد: بهترین‌های جهان به منچستر می‌آیند/ انگیزه بالایی برای موفقیت دارم

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک گفت: شیوه جدید کسسب سهمیه المپیک انگیزه تکواندوکاران برای رسیدن به این رویداد بزرگ جهانی را دو چندان کرده و بدون شک در منچستر شاهد رقابت جمعی از بهترین‌های جهان خواهیم بود.

محمد باقری معتمد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون جهانی تکواندو با شیوه جدید به نوعی کشورها را برای کسب سهمیه بیشتر ترغیب کرد و با این روش فقط بهترین ها هستند که می توانند راهی المپیک شوند.
 
وی افزود: من فکر می کنم رقابتهای منچستر از بازیهای المپیک سخت‌تر است چرا که هم تعداد نفرات بیشتری حضور دارند و هم بازیها بیشتر است. ضمن اینکه در کنار همه مدعیان هر وزن، تکواندوکارانی هم از اوزان دیگر آمده اند که این کار را سخت می‌کند.
 
این عضو تیم ملی ادامه داد: در وزن من همه خوب‌های دنیا حضور دارند. تکواندوکاران کره‌جنوبی و اسپانیا نیز که از بهترین های وزن سوم جهانی هستند به این وزن آمده و اکنون رنکینگ یک و دو را در اختیار دارند. تکواندوکار مکزیکی هم که برای همه شناخته شده است. 
 
معتمد ادامه داد: این شرایط در همه اوزان المپیکی وجود دارد و اعضای تیم ما هم که از عنوان‌داران جهانی هستند برای دیگر تکواندوکاران یک رقیب جدی محسوب می شوند. ما اگر می خواهیم به المپیک برسیم باید از تک تک فرصت ها استفاده کرده و بدون توجه به نام رقیب تنها برای کسب موفقیت به میدان برویم.
 
دارنده مدال نقره المپیک با مثبت ارزیابی کردن شرایط خود گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و جو خوبی در اردو حاکم است به امید خدا تا زمان اعزام به آمادگی لازم دست پیدا کرده و بتوانیم با یک نتیجه خوب در منچستر کار کسب سهمیه المپیک را آغاز کنیم.
 
وی در پایان گفت: برای کسب سهمیه از طریق حضور رنکینگ جهانی باید در تمامی مسابقاتی که فدراسیون جهانی برنامه ریزی کرده شرکت کنیم. راه سخت و دشواری است ولی باید با کمک کادر فنی و حمایت فدراسیون مرحله به مرحله پیش برویم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. 
 
اولین مرحله از رقابتهای گزینشی المپیک 22 آذرماه در منچستر آغاز می شود.
کد خبر 2187568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha