۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

بهروان در گفتگو با مهر تاکید کرد:

لزوم جلسه بین کی‌روش و سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

لزوم جلسه بین کی‌روش و سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خواستار برگزاری نشستی بین مدیران و سرمربیان تیم‌های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با کارلوس کی‌‍روش شد. وی همچنین گفت: امیدواریم مسابقات لیگ و جام حذفی تا زمان درخواستی سرمربی تیم ملی که همان 20 فرودین است، به پایان برسد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای لیگ‌های مختلف ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برنامه لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم را تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم. البته برنامه لیگ‌های دسته اول و دوم تا پایان فصل آماده است ولی در حال برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری هر چه بهتر لیگ برتر و جام حذفی هستیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است لیگ دسته اول تا پایان فروردین‌ماه به پایان برسد و لیگ برتر نیز در روز 20 فروردین‌ماه خاتمه یابد. در چند روز اخیر هم وقت زیادی را برای زمانبندی هرچه بهتر مسابقات لیگ و جام حذفی صرف کردیم و امیدواریم این مسابقات تا زمان درخواستی سرمربی تیم ملی که همان 20 فرودین است، به پایان برسد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین اضافه کرد: البته اگر وضعیت مالکیت ابومسلم، نامشخص بودن تکلیف تیم‌های صعود کرده به لیگ دسته اول و برگزاری دیدارهای جام حذفی مشکلات زیادی را ایجاد نمی‌کرد، شاهد بروز دیدارهای معوقه بسیاری در لیگ دسته اول نبودیم اما در این شرایط هم تا روز جمعه 22 آذرماه نیم فصل نخست این رقابتها به پایان می‌رسد. نیم فصل دوم هم از روز جمعه 6 دیماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص رای کمیته استیناف که حکم به کسر 6 امتیاز از تیم البدر نه سقوط این تیم به دسته اول، یادآور شد: این مسائل را باید از کسانیکه رای دادند، پرسید و ما مجری آرای صادره هستیم. البته اگر تیم البدر به دسته دوم سقوط می‌کرد، مشکلی در برگزاری ادامه مسابقات نداشتیم. همچنین تیم دیگری را به جای البدر به دسته اول نمی‌آوردیم زیرا مس سونگون در لیگ دسته دوم بازی کرده است.

"کارلوس کی‌روش اعلام کرده بازیکنانی که بعد از 20 فرودین‌ماه در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکنند، فرصت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست می‌دهد، اتفاقی که برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز می‌شود زیرا برخی از مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا اردیبهشت و خرداد سال آینده برگزار می‌شود."

بهروان در خصوص این مشکل گفت: باید این مساله را با تعامل حل کرد. این خواستن‌ها و نخواستن‌ها به فوتبال ایران ضربه می‌زند. بهتر آن است در نشستی بین مدیران و سرمربیان این تیم‌ها با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، به گونه‌ای این مشکل برطرف شود تا نه تیم ملی و باشگاه‌ها متضرر شوند.

کد خبر 2187763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha