۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

تودیع و معارفه مدیران کانون پرورشی-1؛

ستایش مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری از وزیری که برکنارش کرد

ستایش مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری از وزیری که برکنارش کرد

مدیرعامل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم تودیعش با اشاره به این وزیر آموزش و پرورش از ذخیره‌های نظام است، گفت: آقای فانی مصداق آن حدیثی است که اطرافیان عالم دینی از او آرامش می‌گیرند و ایشان این آرامش را به بدنه آموزش و پرورش منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع سیدصادق رضایی و معارفه علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 12 آذر با حضور علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، سیدصادق رضایی و علیرضا حاجیان‌زاده، مدیران عامل سابق و کنونی و اعضای سابق کانون پرورش فکری در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان برگزار شد.

رضایی در این برنامه گفت: معمولاً در معارفه، کسی که می‌آید حرفی برای گفتن ندارد، چون تازه آمده و کسی هم که در حال رفتن است، کارهایش را کرده و حرف‌هایش را زده است. اما آن‌چه انجام شده به صراحت آیه قرآن، خدا و رسولش، مومنان این جمع و سراسر کشور، کارش را دیده‌اند.

وی افزود: از آقای فانی سپاسگزارم. ایشان از ذخیره‌های نظام است و از معدود وزیران آموزش و پرورشی است که تحصیلات مرتبط با این وزارت را دارد. ما باور داریم که هر کسی که به عالم دینی به ویژه عالمی که در کار تعلیم و تربیت است، نزدیک باشد، آرامش خواهد داشت. هر کسی که به آقای فانی نزدیک است، این آرامش را دارد و ایشان این آرامش را به بدنه آموزش و پرورش منتقل می‌کند. به دلیل مسائل اخلاقی صلاح نیست من درباره این موضوع بیشتر صحبت کنم، اما اگر کسی بخواهد کاری کند، تا این آرامش را به هم بزند، بخشیده نخواهد شد. نمی‌توان در این زمینه نقش بازی کرد، بلکه این یک نوع باور توام با خداترسی و آخرت‌محوری است.

مدیرعامل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: آقای حاجیان‌زاده هم کانون را به خوبی می‌شناسد و با هنرمندان و نویسندگان آشناست. این باور من است. امیدوارم مجموعه کانونی‌ها هم دست به دست هم بدهند و کانون، آبادتر از قبل کارش را بکند.

حاجیان‌زاده نیز به عنوان سخنران دوم این برنامه گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید روزگار دو روز است؛ روزی موافق تو و روزی مخالف تو. اگر موافقت بود، خوشحال و مغرور نشو و اگر مخالفت بود، اندوهگین نباش زیرا تو به هر دو حالت امتحان می‌شوی. ما باید نسبت به امانتی که در اختیارمان قرار گرفته است، به پروردگار امتحان پس بدهیم. شاکرم که این امانت ارزشمند معنوی را که به آموزش نسل‌ها مرتبط است، در اختیار من و شما قرار داده است. خرسندیم از آن‌که توفیق خدمتگزاری را در این نهاد که مورد توجه مقام معظم رهبری و دارای اثرگذاری عمیق در این عرصه و میدان تربیت فرزندان این کشور در زمینه فرهنگ، ادب و هنر ایران است، به من واگذار شده است.

وی در پایان سخنانش گفت:‌ از آقای رضایی تشکر می‌کنم که این بار را 4 سال به دوش کشید و به عنوان مدیری تلاشگر، با انگیزه و بااخلاص کار کرد.

کد خبر 2187903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha