۲۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۳:۰۶

در موضعي پيش دستانه براي توجيه اقدامات احتمالي درآينده

سفير اسراييل در سازمان ملل: فلسطيني ها از فرصت ايجاد شده استفاده كنند

سفير رژيم صهيونيستي در سازمان ملل با اشاره به طرح خروج از غزه، ابراز اميدواري كرد فلسطيني ها از اين فرصت كاملا استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه گاردين، دان گيلر مان (Dan Gillerman) سفير رژيم صهيونيستي در سازمان ملل شب گذشته در جمع خبرنگاران اعلام كرد: با توجه به آغاز اجراي طرح تاريخي خروج از غزه استقرار صلح در خاورميانه به زودي به وقوع خواهد پيوست.

گيلرمان گفت: فلسطيني ها بايد از لحظات استفاده كنند و اظهار اميدواري كرد اسراييل و فلسطين بتوانند در صلح و آرامش در كنار يكديگر زندگي كنند.

وي كه به مناسبت آغاز خروج از غزه سخن مي گفت، افزود: من اميدوارم ما هر چه زودتر اين طرح را با موفقيت و بدون خونريزي به پايان برسانيم و زمينه اي در منطقه ايجاد شود كه ما و فلسطيني ها تمام مشكلات خود را از طريق مذاكره حل و فصل كنيم.

سفير اسراييل درسازمان ملل همچنين ابراز اميدواري كرد توافقاتي به عمل آيد كه به موجب آن اسراييل و فلسطين هرگز با هم درگيري پيدا نكنند.

گيلرمان گفت: من واقعا اعتماد دارم اين شرايطي ويژه است كه رخ داده و ازاين پس همه چيزبستگي به فلسطينيها دارد و ما اميدواريم آنها بتوانند از اين فرصت استفاده كنند.

کد خبر 218793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha