۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

لوکا بوناچیچ در نشست خبری:

امیدوار به کسب حداقل امتیاز هستیم/ هنوز با مشکلات نیم فصل اول مواجه‌ایم

امیدوار به کسب حداقل امتیاز هستیم/ هنوز با مشکلات نیم فصل اول مواجه‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه دیدار برابر پرسپولیس با تاکید بر اینکه حریف تهرانی مدعی پیروزی است، گفت: با این وجود امیدوار هستم بتوانیم با کسب حداقل یک امتیاز این بازی را تمام کنیم و دست پر به اصفهان بازگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری این تیم پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران که امروز پنجشنبه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهارداشت: بازی مقابل پرسپولیس با این شرایط بد آب و هوایی بسیار سخت خواهد بود. پرسپولیس میزبان این دیدار است و قطعا مدعی پیروزی در این بازی سخت خواهد بود. 

بوناچیچ خاطرنشان کرد: ما هنوز مشکلات نیم فصل اول را داریم و در بازی‌هایی که انجام دادیم فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم و نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: پرسپولیس به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار است تا بتواند در صدر جدول قرار گیرد و همین مسئله باعث می‌شود تا کار ما در این دیدار سخت‌تر شود.

بوناچیچ در پاسخ به این سئوال که "به نظر شما چه نتیجه‌ای برای این دیدار رقم خواهد خورد"؟، گفت: در فوتبال اتفاقات زیادی خواهد افتاد ولی من امیدوار هستم که بتوانیم این بازی را برده و یا با کسب امتیاز تهران را ترک کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که "در نیم فصل اول قرار بود تغییراتی در کل کادر فنی انجام بپذیرد اما دستیاران شما عوض شدند و خود شما همچنان به عنوان سرمربی در ذوب آهن مشغول به کار هستید"؟، گفت: من خودم تصمیم گرفتم که کنار بروم تا شاید با این تغییر ذوب آهن در شرایط بهتری قرار بگیرد اما با جلسه‌ای که اعضای هیات مدیره برگزار کردند، قرار شد من در پست خود ابقا شوم و سایر اعضای کادر فنی تغییر کنند.

بوناچیچ تاکید کرد: با تغییراتی که انجام داده‌ایم، امیدوار هستم که بتوانیم به آن هدف مورد نظر دست پیدا کنیم و آن اتفاقاتی که فصل پیش برای‌مان افتاد را دیگر شاهد نباشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که "ذوب آهن در پایان فصل چه جایگاهی خواهد داشت"؟، گفت: جواب این سئوال بسیار سخت است اما همه ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم آنطور که شایسته ذوب آهن است لیگ را به پایان برسانیم.

بوناچیچ در پایان و در خصوص مصدومان و محرومان تیم خود گفت: ما برای دیدار مقابل پرسپولیس مرتضی تبریزی را به دلیل سه اخطاره بودن و روح الله عرب را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 2189455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha