۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه درگذشت معتمد نژاد را تسلیت گفت

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه درگذشت معتمد نژاد را تسلیت گفت

محمدمهدی انصای مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به مناسبت درگذشت پروفسو کاظم معتمدنژاد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزاش خبرگزاری مهر، در پی در گذشت کاظم معتمدنژاد پدر علم روزنامه‌نگای ایران، محمدمهدی انصاری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پام به شرح زیر است:

درگذشت پدر علم ارتباطات ایران پروفسور کاظم معتمدنژاد را که از چهره‌های فاخر علمی و دانشگاهی کشور بودند، به همه دانش‌دوستان و علاقمندان ایشان به ویژه شاگردان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم استاد معتمدنژاد حدود نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات و ... کرد و توانست علاوه بر بومی‌سازی دانش روزنامه‌نگاری و ترویج اخلاق حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی، شاگردان برجسته و نخبگان زبده‌ای در این حوزه‌ها تربیت نماید. بی‌شک روزنامه‌نگاران و جامعه علمی و رسانه‌ای کشور شاخص‌ترین پیشکسوت و چهره آکادمیک خود را در این مصیبت از دست داد.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها که سال‌ها افتخار همکاری نزدیک علمی، آموزشی و پژوهشی با این استاد ارجمند داشته و چندین جلد کتاب و ده‌ها مقاله به قلم ایشان منتشر ساخته و 4 سمینار بررسی چالش‌های مطبوعات را از سال 1369 با دبیری این استاد برگزار کرده، وظیفه خود می‌داند ضمن تسلیت این مصیبت یاد و نام دکتر کاظم معتمد نژاد را گرامی دارد.

کد خبر 2189616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha